Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 82-103 Stegna, ul. Morska 11
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 2478384 , fax. -55 2478205
- Data zamieszczenia: 2013-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Morska 11 11
82-103 Stegna, woj. pomorskie
tel. 055 2478384, fax. -55 2478205
REGON: 17006303000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsmors.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu powiatowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ MORS W STEGNIE GRANULATU DRZEWNEGO -PELET W ILOŚCI 220- TON -NA OKRES 12 M-CY. DOSTAWY SUKCESYWNE OD MIESIĄCA KWIETNIA 2013 R. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa na rok 2013/2014 do siedziby Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie granulatu drzewnego Pellet (Pelet, Pellets) o parametrach zgodnych z normą DIN Plus od producenta posiadającego Certyfikat stosowania normy DIN Plus, nie gorszych niż: - średnica 8 mm - długość mniejsza lub równa 50 mm - gęstość większa niż 1,12kg/dm3 - wartość opałowa powyżej 18MJ/kg - zawartość wody max 10% - popiół poniżej 0,5% Pierwsza dostawa przewidziana jest po podpisaniu umowy z wybranym w postępowaniu przetargowym Wykonawcą. Dostawy zostaną zrealizowane cyklicznie przy użyciu samochodu z naczepą przystosowaną do transportu pelet luzem z pneumatycznym rozładunkiem pelet do zbiornika magazynowego. Pelety dostarczane będą na koszt Wykonawcy Z uwagi na pojemności magazynowe zamawiającego jednorazowa dostawa nie będzie większa niż 24 tony paliwa. Ze względu na usytuowanie pomieszczeń magazynowych samochód dostawczy winien posiadać przewody ciśnieniowe nie krótsze niż 12 m. Pelety dostarczane będą wg niżej podanych terminów i ilości: m-c kwiecień-16 ton; m-c maj- 20 ton; m-c sierpień-20 ton; m-c wrzesień-20 ton; m-c październik-24 tony; m-c listopad-24 tony; m-c grudzień-24 tony; m-c styczeń-24 tony; m-c luty-24 tony; m-c marzec-24 tony Szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą uzgadniane każdorazowo telefonicznie.Terminy dostaw dostosowane będą do możliwości magazynowych zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (czynników atmosferycznych). Zamawiający wprowadza prawo opcji dopuszczając możliwość zwiększenia ilości zakupionego paliwa do 20 % wskazanej powyżej łącznej ilości, uzależniając to prawo od potrzeb zamawiającego wynikających z warunków pogodowych. W przypadku zwiększenia ilości o których mowa powyżej cena zakupu nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie przez Wykonawcę i określona w umowie. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany kwoty VAT w przypadku, gdy w okresie realizacji umowy dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091114004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00zł, słownie: trzy tysiące zł 00/100.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsmors.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa opału w postaci biomasy drzewnej do kotłowni Zespołu Szkół Publicznych w Kaliskach na okres zimowy 2016/2017
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa pelletu opałowego do Technikum im.gen.Józefa Hallera w Owidzu
Dodano: 2015-11-27 - ZAKUP I DOSTAWA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ MORS W STEGNIE GRANULATU DRZEWNEGO - PELET - NA OKRES 15 MIESIĘCY. DOSTAWY SUKCESYWNE OD MIESIĄCA GRUDNIA 2015 R
Dodano: 2015-11-02 - Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Urzędu Gminy Kaliska
Dodano: 2015-09-02 - Dostawa opału w postaci biomasy drzewnej do kotłowni Zespołu Szkół Publicznych w Kaliskach na okres zimowy 2015/2016
Dodano: 2015-06-15 - ZAKUP I DOSTAWA DLA ZESPOŁU SZKÓŁ W SZTUTOWIE PALIWA DRZEWNEGO- PELETU W ILOŚCI 160 TON NA OKRES 11 M-CY - DOSTAWY SUKCESYWNE OD M-CA LUTEGO 2015 R.
Dodano: 2015-02-04 - Dostawa paliwa drzewnego - peletu do kotłowni Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu
Dodano: 2014-11-13 - dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Urzędu Gminy Kaliska
Dodano: 2014-09-03 - ZAKUP I DOSTAWA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ MORS W STEGNIE GRANULATU DRZEWNEGO -PELET W ILOŚCI 220- TON -NA OKRES 12 M-CY. DOSTAWY SUKCESYWNE OD MIESIĄCA WRZEŚNIA 2014 R.
Dodano: 2014-07-28 - dostawa opału w postaci biomasy drzewnej do kotłowni Zespołu Szkół Publicznych w Kaliskach na okres zimowy 2014/2015
Dodano: 2014-06-11