Przetargi.pl
Zakup i dostawa defibrylatora transportowego na doposażenie zespołu ratownictwa medycznego w Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego SPZ w Mielcu

Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 7736301 , fax. 17 7800552
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład
    ul. Żeromskiego 22
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 7736301, fax. 17 7800552
    REGON: 83136426200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pogotowie-mielec.pl/ https://pogotowie-mielec.bip.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa defibrylatora transportowego na doposażenie zespołu ratownictwa medycznego w Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego SPZ w Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) zakup i dostawa 1 sztuki defibrylatora transportowego spełniającego wymagania określone w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opisie parametrów wymagalnych; b) zamontowanie, uruchomienie oraz oddanie przedmiotu zamówienia w stanie pełnej sprawności technicznej i użytkowej; c) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi oferowanego przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne parametry jakie spełniać ma oferowane urządzenie zawiera Opis parametrów wymagalnych, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań. Nie wykazanie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33182100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składają się następujące oświadczenia i dokumenty aktualne na dzień składania ofert: 1.1. Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ, które zawiera: a) Informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, b) Informację o podwykonawcach, w celu wykazania braku istnienia wobec podwykonawców podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. W związku z krótkim terminem realizacji zamówienia Zamawiający wskazuje, że w celu przyspieszenia procedury przetargowej, Wykonawcy do oferty mogą załączyć dokumenty wskazane w sekcji III.4) i III.6) Ogłoszenia. W przeciwnym razie Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia tych dokumentów. 3. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 4. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może przedmiotowe oświadczenie załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach