Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Szpitalna 60
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5629582, 5629462, 5629595 , fax. 087 5629594
- Data zamieszczenia: 2013-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
ul. Szpitalna 60 60
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, fax. 087 5629594
REGON: 79031936200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa defibrylatora na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych i Gastroenterologii z odcinkiem endokrynologii i diabetologii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa Zakup i dostawa defibrylatora na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych i Gastroenterologii z odcinkiem endokrynologii i diabetologii , szczegółowy opis aparatury został określony w formularzu asortymentowo - cenowym załącznik nr 5 do SIWZ oraz w parametrach technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Dostawa aparatury obejmuje: dokonanie instalacji i montażu dostarczonego sprzętu w budynku zamawiającego, przeprowadzenie szkolenia w zakresie instrukcji obsługi całej dostarczonej aparatury w języku polskim oraz wprowadzenie wszelki ustawień tak aby umożliwić właściwe użytkowanie sprzętu. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/ eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust.5 ustawa Prawo Zamówień Publicznych. 4. Na dostarczony sprzęt, wykonawca udzieli gwarancji zgodnej z tą jaka została określona w tabelach parametrów technicznych/ załącznik 6 do SIWZ/, liczonej od daty protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. 5.Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach służby zdrowia na terenie RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. Musi posiadać aktualne polskie lub obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty świadectwa dopuszczenia do stosowania w placówkach ochrony służby zdrowia o ile są wymagane zgodnie z prawem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości wynoszącej : Numer Pakietu /ZadaniaWysokość wadium Zadanie 1600,00zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 1.1pieniądzu, 1.2poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.3gwarancjach bankowych, 1.4gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.5poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. 3. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium pkt od 4.2 - 4.5. - oryginał składa w oddzielnej odpowiednio oznakowanej kopercie w sekretariacie szpitala, w terminie do dnia 03.06.2013r. do godz. 10.30, a kopię dołącza do oferty. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: KREDYT BANK S.A. 1710 Oddział KB S.A. w Suwałkach Nr konta 42 1500 1719 1217 1002 6998 0000 z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy w terminie do dnia 03.06.2013r. do godz. 10.30 - a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. 5. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą. 6.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego : KREDYT BANK S.A. 1710 Oddział KB S.A. w Suwałkach Nr konta 42 1500 1719 1217 1002 6998 0000 8.Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 ustawy pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia w ramach projektu Poprawa dostępu do świadczeń opieki długoterminowej dla osób starszych dzięki rozbudowie Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego PODLASIE - NZOZ MD CARE Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Urologii Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa zestawu do 24-godzinnego monitorowania EKG oraz monitorowania ciśnienia tętniczego metodą Holtera; oznaczenie postępowania: DA-ZP-252-32/16
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU
Dodano: 2016-07-26 - Przetarg nieograniczony na: dostawę aparatury medycznej wraz z wniesieniem, rozładunkiem, montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu UMB z podziałem na 7 części
Dodano: 2016-07-14 - Zakup wraz z dostawą artykułów medycznych jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-12 - Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatu USG dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie
Dodano: 2016-07-08 - Zakup wraz z dostawą artykułów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2016-07-06 - Jednostka do znieczulania wziewnego ze strzykawką, przewodami doprowadzającymi i pompą powietrzną
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa zużywalnego sprzętu medycznego na Blok Operacyjny oraz innego drobnego sprzętu medycznego, oznaczenie postępowania DA-ZP-252-28/16
Dodano: 2016-06-30