Przetargi.pl
Zakup i dostawa czytnika dozymetrów termoluminescencyjnych

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6314 872; 871 , fax. 42 6314573
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
    91348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6314 872; 871, fax. 42 6314573
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa czytnika dozymetrów termoluminescencyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oraz instalacja czytnika dozymetrów termoluminescencyjnych (TLD) typu RE 2000A lub równoważny (tzn. wykorzystujący identyczne jak czytnik RE2000A dwuelementowe wkładki z kodem paskowym z możliwością ich automatycznego odczytu) automatycznego odczytu dawek od promieniowania X, gamma, beta oraz neutronów z dawkomierzy termoluminescencyjnych w siedzibie Zamawiającego tj. Instytutu Medycyny Pracy w miejscu przez niego wskazanym. Specyfikacja techniczna: - możliwość oceny dawki na całe ciało oraz dłonie w polach X, beta, gamma oraz neutronów - możliwość automatycznego jednorazowego odczytu 200 dwu-elementowych wkładek lub 800 pojedynczych detektorów termoluminescencyjnych (TLD) o średnicy 4,5 mm - max. szybkość odczytu ponad 120 pojedynczych detektorów termoluminescencyjnych/h lub ponad 80 dwu-elementowych wkładek/h - wyposażony w interfejs RS-232 umożliwiający komunikację z komputerem PC - wyposażony w oprogramowanie służące do zarządzania czytnikiem Win TLD Pro Management Software for RE-2000 Zamawiający przewiduje dokonanie zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 30% wartości zamówienia. Pozostała płatność będzie realizowana w 11 równych miesięcznych ratach. Pierwsza rata zostanie wpłacona po 30 dniach od dostarczenia i instalacji czytnika. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do spłaty całości wartości umowy lub w każdym momencie pozostałej części wartości umowy pomniejszonej o wartość zaliczki oraz wartość wcześniej spłaconych rat a także pomniejszonej o koszty związane z kredytowaniem przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38540000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach