Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I FILTRÓW DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2019-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I FILTRÓW DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa części zamiennych i filtrów do pojazdów służbowych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 5 Części: a) Część 1 – Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych b) Część 2 – Zakup i dostawa filtrów do pojazdów służbowych c) Część 3 – Zakup i dostawa filtrów do sprzętu łączności d) Część 4 – Zakup i dostawa filtrów dla Służby Inż. – Sap. e) Część 5 – Zakup i dostawa filtrów do sprzętu ciężkiego 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2a, 2b, 2c, 2d oraz 2e do SIWZ. (odpowiednio dla Części) 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3a do SIWZ (dla Części 1 i 2) oraz 3b do SIWZ (dla Części 3, 4 i 5). 5. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 6. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia musza obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 7. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 8. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynosił minimum 24 miesiące od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu towaru bez zastrzeżeń. UWAGA: okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Prawo opcji (dotyczy Części 1 oraz 2) 9. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) w ilości wskazanej w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ. Zamówienie opcjonalne będzie realizowane przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe oraz na zasadach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 3a do SIWZ) § 1 ust. 11-16.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu (dot. Części 1) zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą. 2. Wysokość wadium wynosi: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 groszy) 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000 tytułem „Wadium do ZP/61/2019 w postępowaniu na części zamiennych i filtrów do pojazdów służbowych (nazwa i NIP Wykonawcy) Część 1” 5. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: • pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; • innej niż pieniądz – oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: wadium do ZP/61/2019 w postępowaniu na części zamiennych i filtrów do pojazdów służbowych (nazwa i NIP Wykonawcy) i dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę. 7. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 art. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2a, 2b, 2c, 2d oraz 2e do SIWZ (odpowiednio dla Części). 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEIDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) – należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach