Przetargi.pl
Zakup i dostawa części zamiennych

Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6770900 , fax. 043 6770709
  • Data zamieszczenia: 2013-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
    ul. 9 Maja
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 043 6770900, fax. 043 6770709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa części zamiennych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa części zamiennych. Asortyment ilościowy zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 4 do SIWZ. 3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na części: 1.1. Część I - części do pojazdów Lublin, Honker, Tarpan, 1.2. Część II - części do pojazdów Star, Jelcz, 1.3. Część III - części do traktorów Ursus, 1.4. Część IV - części do sprzętu lotniskowego (oczyszczarek lotniskowych OLH4500, odkurzaczy lotniskowych AS900, AS750, STKF 3000, zgarniaczy śniegu ROTOR, pługów odśnieżnych LPK 82, LPC 82), 1.5. Część V - części do kosiarek (bębnowych, rotacyjnych, do koszenia skarp i poboczy), 1.6. Część VI - części do pojazdu FORD F 350 2. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 438000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 335,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1. dla części I - 600,00 PLN; 1.2. dla części II - 350,00 PLN; 1.3. dla części III - 50,00 PLN; 1.4. dla części IV - 123,00 PLN; 1.5. dla części V - 62,00 PLN; 1.6. dla części VI - 150,00 PLN. 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: wadium na Zakup i dostawa części zamiennych, nr sprawy 4_2/PN/2013. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 01.02.2013r. do godz. 1100. 5. Wykonawca którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach