Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Kościuszki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 373 216 , fax. 768 373 377
- Data zamieszczenia: 2020-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 15
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 768 373 216, fax. 768 373 377
REGON: 30878400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.glogow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa cyfrowego mammografu na potrzeby Centrum Diagnostyki Obrazowej Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż (w tym uruchomienie) fabrycznie nowego aparatu do mamografi wyprodukowanego po 1 stycznia 2020 lub aparatu do mammografii fabrycznie rekondycjonowanego nie wcześniej niż 1 stycznia 2020 (potwierdzonego certyfikatem fabrycznego odnowienia) wraz z podłączeniem aparatu i dokonaniem pełnej integracji z systemami PACS oraz RIS posiadanymi przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, który stanowi integralną część SIWZ. 3. Miejsce dostawy i montażu: Głogowski Szpital Powiatowy sp. z o.o.,ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów (pierwsze piętro w budynku głównym szpitala – Centrum Diagnostyki Obrazowej) 4. Zaoferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, wyprodukowany po 1 stycznia 2020 r 5. W celu potwierdzenia wymagań w odniesieniu do oferowanego asortymentu, Wykonawca dołączy do oferty materiały informacyjne: katalogi, foldery, ulotki, opisy itp. 6. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111650-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił szczegółowych warunków Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia własnego – stanowiącego załącznik do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną