Gmina Sienno ogłasza przetarg
- Adres: 27350 Sienno, ul. Rynek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 378-60-18 w. 22 , fax. 483 786 134
- Data zamieszczenia: 2019-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sienno
ul. Rynek
27350 Sienno, woj. mazowieckie
tel. 048 378-60-18 w. 22, fax. 483 786 134
REGON: 54289900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sienno.pl/index.php?ids=36
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa ciągnika wraz z pługiem do odśnieżania na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Siennie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego wraz z pługiem do odśnieżania do Zakładu Usług Komunalnych w Siennie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dotyczący parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania oferty Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu Oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą. Wzory treści oświadczeń stanowią Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenia wg wzoru Załącznika Nr 2 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 164 z późniejszymi zmianami).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP CIĄGNIKA ROLNICZEGO NA POTRZEBY ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W PUŁTUSK
Dodano: 2024-07-10 - Dostawa nowego ciągnika rolniczego-II
Dodano: 2024-05-10 - ZAKUP CIĄGNIKA ROLNICZEGO NA POTRZEBY ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W PUŁTUSK
Dodano: 2024-04-22 - „Zakup ciągnika wraz z przyczepą”
Dodano: 2024-04-10 - zakup ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego
Dodano: 2024-03-20 - Zakup specjalistycznego sprzętu na potrzeby bieżącego utrzymania zabytkowego parku podworskiego z przełomu XVIII/XIX w. w Daniszowie
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa nowego ciągnika rolniczego
Dodano: 2024-02-29 - Zakup ciągnika oraz przyczepy do zbierania odpadów komunalnych
Dodano: 2024-02-24 - „Zakup ciągnika wraz z przyczepą”
Dodano: 2024-02-09 - Zakup specjalistycznego sprzętu na potrzeby bieżącego utrzymania zabytkowego parku podworskiego z przełomu XVIII/XIX w. w Daniszowie
Dodano: 2024-01-26