Przetargi.pl
Zakup i dostawa ciągnika w ramach projektu: pn. Rozwój infrastruktury Turystycznej Miasta Nowy Targ poprzez zakup specjalistycznego sprzętu do przygotowania tras biegowych oraz budowę wież widokowych w ramach 6 Osi priorytetowej Dziedzictwo regionalne, działanie 6.3 Rozwój wewnętrznych potencjałów regionu, poddziałanie 6.3.1 Rozwój lokalnych zasobów subregionów – spr , nr RPMP.06.03.01-12-0497/16

Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Krzywa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 611 244 , fax. 182 662 312
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
    ul. Krzywa 1
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 182 611 244, fax. 182 662 312
    REGON: 52395600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa ciągnika w ramach projektu: pn. Rozwój infrastruktury Turystycznej Miasta Nowy Targ poprzez zakup specjalistycznego sprzętu do przygotowania tras biegowych oraz budowę wież widokowych w ramach 6 Osi priorytetowej Dziedzictwo regionalne, działanie 6.3 Rozwój wewnętrznych potencjałów regionu, poddziałanie 6.3.1 Rozwój lokalnych zasobów subregionów – spr , nr RPMP.06.03.01-12-0497/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ciągnika w ramach projektu: pn. Rozwój infrastruktury Turystycznej Miasta Nowy Targ poprzez zakup specjalistycznego sprzętu do przygotowania tras biegowych oraz budowę wież widokowych w ramach 6 Osi priorytetowej Dziedzictwo regionalne, działanie 6.3 Rozwój wewnętrznych potencjałów regionu, poddziałanie 6.3.1 Rozwój lokalnych zasobów subregionów – spr. nr RPMP.06.03.01-12-0497/16. 2. Szczegółowa specyfikacja techniczna zamawianego ciągnika: 1/ podwozie - fabrycznie nowe rok produkcji 2019 lub 2020, 2/ napęd - 4 x 4, 3/ silnik – DIESEL minimum 4 cylindrowy, 4/ pojemność silnika - minimum 6000 cm3, 5/ moc silnika – minimum 120 KM, 6/ przeniesienie napędu – napęd 4WD załączany elektro-hydraulicznie z funkcją automatycznego rozłączania, 7/ skrzynia biegów – min 20/20, 8/ stanowisko operatora - siedzisko pneumatyczne z pasem bezpieczeństwa, siedzenie dla pasażera, 9/ WOM - tylny 540/1000 obr/min, 10/ TUZ tylny - udźwig min 5000 kg, 11/ WOM przedni – 1000 obr/min, 12/ TUZ przedni udźwig min 3000 kg, 13/ kabina: a) oryginalna, zamknięta z: ogrzewaniem, wentylacją i klimatyzacją, b) oświetlenie robocze przednie i tylne, c) światło ostrzegawcze LED tzw. „kogut” /kabina pojazdu/, d) instalacja radiowa wraz z radiem, 14/ sprzęgło - wielotarczowe, mokre, sterowane elektro-hydraulicznie, 15/ układ hamulcowy - hydrauliczne, tarczowe, mokre, sterowane elektrohydraulicznie, 16/ układ kierowniczy - hydrauliczny, 17/ zaczep pociągowy - obrotowy z regulacją wysokości, 18/ instalacja elektryczna - 12 V, oświetlenie robocze przednie i tylne oraz oświetlenie drogowe zgodne z przepisami ruchu drogowego RP, 19/ homologacja drogowa UE – tak, 20/ układ hydrauliczny - wydajność hydrauliki zewnętrznej przynajmniej 60 l/min, - minimum 3 podwójne złącza hydrauliczne z tyłu ciągnika, - minimum 2 złącza hydrauliczne z przodu ciągnika, 21/ koła – wymiary: standard, 22/ oś przednia – amortyzowana, 23/ ładowacz czołowy: a) urządzenie fabrycznie nowe przystosowane do pracy z ciągnikiem komunalnym opisanym w ust. 2, b) łyżka czołowa o szerokości od 200 -250 cm, c) widły do palet, d) elementy mocujące do ciągnika, e) wysokość podnoszenia minimum 250 cm, f) udźwig powyżej 1550 kg, g) sterowanie z kabiny operatora za pomocą 3 - sekcyjnego joysticka, h) stopy podporowe, i) urządzenie wyposażone w instalację hydrauliczną umożliwiające szybkie podłączenie do układu hydraulicznego urządzenia poprzez złącze EURO. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 oraz art. 29 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzować oczekiwania jakościowego zamawiającego. 3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ zamawiany sprzęt musi pochodzić z seryjnej produkcji, 2/ ciągnik musi posiadać homologację drogową i spełniać wymagania techniczne pojazdów silnikowych poruszających się po drogach publicznych zawartych w prawie o ruchu drogowym RP, a oferowane doposażenie musi być kompatybilne z oferowanym pojazdem wolnobieżnym, 3/ wykonawca zobowiązany jest do dostawy sprzętu fabrycznie nowego – rok produkcji nie starszy niż 2019r., kompletnego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych i prawnych, 4/ wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy do: Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji ul. Parkowa 14, 34-400 Nowy Targ. Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt wraz z zamawianym osprzętem i instrukcjami w języku polskim, 5/ dostarczony przedmiot zamówienia wykonany będzie zgodnie z normami i przepisami umożliwiającymi rejestrację ciągnika. Niezbędna dokumentacja potrzebna do rejestracji ciągnika zostanie dostarczona w dniu dostawy przedmiotu zamówienia, 6/ wraz z ciągnikiem wykonawca przekaże zamawiającemu: a) pełną instrukcję techniczno-eksploatacyjną ciągnika oraz osprzętu (schematy elektryczne i hydrauliczne oraz katalog części zamiennych w języku polskim); b) zestaw kluczy i narzędzi, c) trójkąt ostrzegawczy, d) gaśnicę, c) apteczkę, e) komplet kluczyków, f) książkę gwarancyjną, g) książkę pojazdu, 7/ wykonawca zobowiązany jest do dostawy sprzętu o parametrach zgodnych z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia Rozdział II ust 2 niniejszej SIWZ i wszystkimi innymi warunkami opisanymi w niniejszym zamówieniu, 8/ wykonawca musi posiadać własny, funkcjonujący serwis, który w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym serwisować będzie zamawiany sprzęt wraz z osprzętem przy jednoczesnym dysponowaniu oryginalnymi częściami zamiennymi lub będzie autoryzowaną stacją serwisową producenta, 9/ wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z obsługi sprzętu w zakresie bezpieczeństwa pracy, obsługi i konserwacji sprzętu z którego wystawi stosowny dokument potwierdzający przeszkolenie pracowników użytkownika, czas szkolenia minimum 6 godzin. Szkolenie odbywać się będzie w miejscu dostawy Zakład Gospodarczego Zieleni i Rekreacji ul. Parkowa 14, 34-400 Nowy Targ, oraz na terenie gminy Miasto Nowy Targ. 11/ wykonawca zobowiązany jest udzielić na piśmie na dostarczony sprzęt minimum 24 miesięcznej gwarancji, 12/ w okresie udzielonej gwarancji wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia autoryzowanej obsługi serwisowej sprzętu (ciągnik) w całym okresie gwarancyjnym, b) reakcji mobilnego serwisu na zgłoszoną awarię sprzętu wraz z przystąpieniem do czynności naprawczych w miejscu eksploatacji – w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od pisemnego zgłoszenia (zamawiający dokona zgłoszenia awarii w następującej formie pisemnej: fax-em na numer wskazany w przez wykonawcę, pocztą elektroniczną (e-mail) na adres wskazany przez wykonawcę. Za datę otrzymania przez wykonawcę zgłoszenia przyjmuje się wydruk potwierdzający wysłanie wiadomości przez zamawiającego). Każdorazowo obsługa serwisowa winna być odnotowana odpowiednim wpisem w Karcie przeglądów sprzętu (książka eksploatacyjna, itp.). c) usunięcia awarii w ciągu 7 dni roboczych, d) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z dojazdem i ewentualnymi naprawami wynikłymi z awarii sprzętu ponosi wykonawca, 13/ wykonawca składający ofertę na dostawę przedmiotu zamówienia musi przedstawić oraz potwierdzić zamawiającemu: - harmonogram przeglądów w okresie gwarancji, - koszty poszczególnych przeglądów w okresie gwarancji wg harmonogramu przeglądu., 14/ w przypadku braku możliwości naprawy maszyny w miejscu postoju (siedziba  zamawiającego) w okresie gwarancji, transport do naprawy oraz z naprawy do zamawiającego na koszt wykonawcy. Czas naprawy poza siedzibą zamawiającego do 14 dni roboczych. W okresie gwarancji lub w razie przekroczenia terminu naprawy – sprzęt zastępczy. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę, która zawiera przedmiot zamówienia o takich samych parametrach lub lepszych od rozwiązań /produktów, które zostały przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia, ale jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. W przypadku zaoferowania rozwiązania/produktu równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych przez zamawiającego rozwiązań/produktów. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z rozwiązaniami/produktami wskazanym przez zamawiającego. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż rozwiązanie/produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od rozwiązania/produktu wskazanego przez zamawiającego. W tym celu wykonawca powinien precyzyjnie wyspecyfikować - w dokumentach załączonych do oferty – nazwę rozwiązania/produktu, producenta oraz załączyć do oferty foldery, specyfikacje techniczne oferowanych rozwiązań /produktów, aprobaty techniczne oraz inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanych rozwiązań / produktów. Brak jakichkolwiek informacji o ofercie równoważnej oznaczać będzie, że wykonawca oferuje rozwiązania/produkty według wymagań zamawiającego przedstawionych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysiąclecia 35A konto nr 08124015741111000007897577. Kserokopię wpłaty lub kserokopię wadium w innej formie należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem u Pani mgr Elżbiety Stępińskiej pok. 107 I p. w terminie składania oferty. Przyjęcie dokumentu przez Wydział Finansowy nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 i 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust 1 i 2 zawierające informacje o tych podmiotach.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 2 w zakresie dotyczącym podwykonawców. 5. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach