Przetargi.pl
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego finansowanego w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-370 Muszyna, ul. Piłsudskiego 39
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 471 40 89 , fax. 18 471 40 89
  • Data zamieszczenia: 2012-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie
    ul. Piłsudskiego 39 39
    33-370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 471 40 89, fax. 18 471 40 89
    REGON: 49051044800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Komunalna osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa ciągnika rolniczego finansowanego w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest nabycie i przekazanie Zamawiającemu do odpłatnego korzystania w ramach umowy leasingu operacyjnego za umówione równe i stałe raty leasingowe w okresie 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu leasingu, na warunkach określonych w ogólnych warunkach leasingu Wykonawcy, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umowie leasingu - w postaci fabrycznie nowego ciągnika rolniczego Rok produkcji samochodu - nie starszy niż 2011 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - tzn. minimalne wymagania techniczne i użytkowe ciągnika określa załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wszelkie koszty związane z dostawą, tj. koszty transportu, dostarczenia ponosi Wykonawca. 4. Leasing winien zostać udzielony na następujących warunkach: - waluta: w polskich złotych, - okres obowiązywania umowy leasingu operacyjnego wynosi 5 lat, - opłata wstępna wynosić będzie 10% licząc od wartości netto przedmiotu zamówienia, płatna będzie w terminie do 21 dni roboczych licząc od daty podpisania umowy leasingowej, - w umowie nie będzie zapisów zobowiązujących Zamawiającego do ponoszenia innych dodatkowych opłat: w tym m.in. opłat manipulacyjnych, administracyjnych, kaucji zabezpieczających, opłat przedwstępnych i innych np. kosztów transportu, rozładunku, szkolenia, etc., za usługi dodatkowe (w szczególności aneksy do umowy, duplikaty faktur VAT). Zamawiający nie przewiduje możliwość zwrotu innych Kosztów poniesionych przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy, - spłata 60 - ciu rat leasingowych odbywać się będzie w okresach miesięcznych, w dzień roboczy w równych i stałych ratach przez okres leasingowania, - pierwsza rata leasingu zostanie zapłacona w terminie 21 dni po odbiorze przedmiotu leasingu (protokolarne podpisanie odbioru bez uwag) wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami umożliwiającymi jego eksploatację, każda następna rata w kolejnych miesięcznych okresach zgodnie z podanym przez wykonawcę harmonogramem spłaty rat leasingowych, - wykup związany z zakupem przedmiotu leasingu 1% wartości netto przedmiotu zamówienia - opłata końcowa (wartość resztkowa), - po upływie okresu obowiązywania umowy leasingowej, po zapłacie ostatniej raty leasingowej, Zamawiający będzie miał prawo dokonania pierwokupu przedmiotu leasingu na własność po upływie okresu obowiązywania umowy. Powyższe oświadczenie może być złożone w terminie do ostatniego dnia obowiązywania umowy leasingu, - koszt pięcioletniego pakietu ubezpieczenia AC, OC, NNW przedmiotu zamówienia wliczony zostanie w koszt 60 rat leasingowych, - wszystkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy będą regulowane w terminie 21 dni od daty wystawienia faktury VAT, przy czym za termin zapłaty zobowiązania uważać będzie się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego, - wykonawca ma prawo do rozwiązania umowy leasingu w przypadku nie uregulowania przez Zamawiającego należności z tytułu rat leasingowych z trzech kolejnych okresów rozliczeniowych. 5. Warunki dostawy przedmiotu leasingu: - dokumentem stwierdzającym wykonanie dostawy będzie protokół odbioru bez uwag podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich warunków celu sprawnego przeprowadzenia odbioru oraz zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia na własny koszt w wyznaczonym terminie dodatkowych badań technicznych w autoryzowanej stacji obsługi bądź serwisie celem potwierdzenia wymaganego stanu technicznego pojazdu, bądź maszyny, - w przypadku stwierdzenia, że dostarczony pojazd, maszyna, urządzenie posiada wadliwe uposażenie, lub jest ono niezgodne z obowiązującymi przepisami, lub stan techniczny pojazdu nie odpowiada treści złożonej zgodnie z SIWZ oferty Zamawiający może odmówić odbioru pojazdu i żądać ich naprawy lub odstąpić od umowy z winy wykonawcy, - Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy przedmiotu leasingu nie później niż na 5 dni roboczych przed planowanym terminem odbioru. Powiadomienie powinno być sporządzone w formie pisemnej i przesłane pocztą lub faksem, - Zamawiający ma prawo odmowy odbioru przedmiotu leasingu w przypadku nie dotrzymania przez Wykonawcę terminu określonego w SIWZ, - za datę przekazania przedmiotu leasingu przyjmuje się dzień podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Stron bezusterkowego protokołu odbioru (bez uwag), który zostanie sporządzony w miejscu odbioru przedmiotu leasingu (baza Zamawiającego), - z chwilą udostępnienia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia (przekazanie dowodu rejestracyjnego wraz z ubezpieczeniem i pozostałymi dokumentami) odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia przedmiotu leasingu przechodzi na Zamawiającego. 6. Wykonawca przeszkoli na własny koszt wskazany przez Zamawiającego personel w zakresie eksploatacji, konserwacji, BHP pracy przedmiotu dostawy. Szkolenie powinno być przeprowadzone najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru bez uwag i winno obejmować część teoretyczną jak i demonstracyjną. Fakt dokonania szkolenia zostanie potwierdzony protokołem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości/; 3.000,00 zł słownie; trzy tysiące złotych 00/100 Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Muszyna Krynica-Zdrój, konto nr: 37 8809 0005 2001 0000 0752 0001 z dopiskiem: wadium dla przetargu Zakup i dostawa ciągnika rolniczego finansowanego w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muszyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach