Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 01-161 Warszawa, ul. Obozowa 43
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8882040 do 41 , fax. 022 8882048 lub 49
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o.
ul. Obozowa 43 43
01-161 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8882040 do 41, fax. 022 8882048 lub 49
REGON: 01531445100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: usługi komunalne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa chlorku wapnia technicznego w płatkach przeznaczonego do likwidacji śliskości zimowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa chlorku wapnia technicznego w płatkach dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o., przeznaczonego do likwidacji śliskości zimowej o parametrach określonych w SIWZ. Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług VAT) na kwotę poniżej 740927,00 zł - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 240000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 7.400,00 zł (słownie: siedem tysięcy czterysta złotych), w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: 1)Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki określone w pkt. 1) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 3) Wykonawca musi spełniać wymagania określone w SIWZ. 4) Wykonawca musi wnieść wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. Warunki szczegółowe 1) Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia może polegać odpowiednio na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, potencjale kadrowym lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonania oceny spełnienia warunków będzie sprowadzał się do oceny treści dokumentów, które poświadczają (lub nie poświadczają) spełnienie warunków udziału w postępowaniu postawionych powyżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (Dla osób nie będących osobami fizycznymi). 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) W przypadku, o którym mowa w pkt 2) warunków szczegółowych, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w pkt. 1-4 o ile podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia. Celem potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty: 6) Oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ. 7) Pisemne zobowiązanie podmiotów, na które Wykonawca się powołuje do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (dla sytuacji, o których mowa w pkt 2 warunków szczegółowych) Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty: 8) Certyfikat (zaświadczenie podmiotu uprawnionego) wystawiony przez niezależne laboratorium lub producenta, potwierdzający, że oferowany chlorek wapnia przewidywany do dostawy spełnia parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.com.pl/index/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wyjaławiania sprzętu medycznego
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań mikrobiologicznych do SPZZOZ w Wyszkowie.
Dodano: 2016-04-26 - Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa środków higieny doju, mycia i dezynfekcji do Zakładu Doświadczalnego ITP w Biebrzy
Dodano: 2016-01-18 - Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/91/11/2015
Dodano: 2015-11-27 - Dostawa środków dezynfekcyjnych do SPZZOZ w Wyszkowie.
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań mikrobiologicznych do SPZZOZ w Wyszkowie- pakiet nr 5.
Dodano: 2015-06-03 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań mikrobiologicznych do SPZZOZ w Wyszkowie.
Dodano: 2015-04-21 - Dostawa chemii basenowej do uzdatniania wody na pływalniach CRS Bielany
Dodano: 2015-03-31 - Dostawa środków higieny doju, mycia i dezynfekcji do Zakładu Doświadczalnego ITP w Biebrzy
Dodano: 2015-03-12