Przetargi.pl
Zakup i dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej dla potrzeb krytych pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 65-022 Zielona Góra, ul. Sulechowska 41
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 412 50 01 , fax. 68 412 50 09
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Sulechowska 41 41
    65-022 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 412 50 01, fax. 68 412 50 09
    REGON: 00098692300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej dla potrzeb krytych pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    7.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej dla potrzeb krytych pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze. 7.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem parametrów oraz przewidywanej maksymalnej, szacunkowej ilości zawarty jest w Tabeli - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tabela wyliczenia ceny dostawy chemii do uzdatniania wody basenowej na potrzeby krytych pływalni MOSiR, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 7.3 Dostawca musi dostarczyć chemię basenową jako produkt nowy, w oryginalnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach zwrotnych, w pojemnikach o maksymalnym ciężarze 35 kg, przystosowanych do transportu i przechowywania chemikaliów z załączoną każdorazowo kartą charakterystyki danego produktu. 7.4 Opakowania zwrotne przyjmuje i utylizuje Dostawca w ramach ceny ofertowej. 7.5 Wszystkie opakowania chemii basenowej muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z nazwą produktu, instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania, pojemnością oraz datą produkcji z okresem ważności. 7.6 Dostarczona chemia basenowa musi posiadać termin przydatności do zużycia, określony szczegółowo dla każdej z pozycji w załącznik nr 8 do SIWZ, licząc od dnia jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 7.7 W przypadku ujawnienia wad jakościowych chemii basenowej, braków ilościowych lub w przypadku dostarczenia chemii basenowej przeterminowanej, zwietrzałej, nienadającej się do użycia Zamawiający niezwłocznie po jej wykryciu powiadomi Dostawcę o tym fakcie drogą elektroniczną lub drogą faksową. 7.8 Dostawca zobowiązany jest do uzupełnienia braków ilościowych i do wymiany wadliwej chemii basenowej na wolną od wad w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia na własny koszt i ryzyko. 7.9 W przypadku wątpliwości co do jakości chemii basenowej Zamawiający zleci wykonanie badań chemii w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi parametrami, kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Dostawca chemii basenowej. Dostawca poniesie koszty wymiany wody w nieckach basenowych w przypadku, gdy zostanie stwierdzona niezgodność dostarczonej i użytej chemii basenowej z obowiązującymi w tym zakresie parametrami. 7.10 Dostawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji umowy aktualne, wymagane prawem atesty higieniczne dopuszczające zaoferowaną chemię basenową do powszechnego użytku. 7.11 Wyłoniony Dostawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopię zezwolenia o dopuszczenie do obrotu produktami biobójczymi i kserokopie atestów Państwowego Zakładu Higieny, dopuszczających oferowane produkty chemiczne do stosowania w obiektach użyteczności publicznej na terenie Polski, potwierdzonych za zgodność z oryginałem. 7.12 Dostawa, transport i rozładunek (włącznie z wniesieniem do pomieszczenia magazynowego wskazanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego) chemii basenowej zrealizowana będzie transportem Dostawcy na jego koszt i ryzyko do obiektów Zamawiającego - Krytych Pływalni: a) Centrum Rekreacyjno Sportowe przy ul. Sulechowskiej 41 w Zielonej Górze - pomieszczenie magazynowe znajdujące się od strony wschodniej budynku CRS przy parkingu - kondygnacja podziemna podbasenia; b) Kompleks Sportowy Basen i Hala przy ul. Wyspiańskiego 17 w Zielonej Górze - pomieszczenie magazynowe znajdujące się na kondygnacji podziemnej podbasenia, dostęp od strony parkingu. 7.13 Dostawca zapewni transport chemii basenowej samochodem przystosowanym do przewozu niebezpiecznych substancji chemicznych zgodnie z odrębnymi przepisami. 7.14 Każda realizacja zamówienia jednostkowego (dostawa) zostanie potwierdzenia protokołem dostawy podpisanym przez przedstawicieli Dostawcy i Zamawiającego. 7.15 Wielkość każdej dostawy wynikać będzie z dyspozycji Zamawiającego, określanej każdorazowo zamówieniami jednostkowymi, zgłaszanymi drogą elektroniczną (na adres wskazany przez Dostawcę) lub droga faksową (pod nr wskazanym przez Dostawcę). 7.16 Dostawca dostarczy towar w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania każdego zamówienia jednostkowego od Zamawiającego, wg cen jednostkowych podanych w Tabeli, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 7.17 Dostawca zobowiązuje się do utrzymywania stałych cen jednostkowych przez okres obowiązywania umowy. 7.18 Dostawy odbywać się będą w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7.30-15.30 - dla obiektu: Kompleks Sportowy Basen i Hala przy ul. Wyspiańskiego 17 oraz całodobowo dla obiektu: Centrum Rekreacyjno-Sportowe przy ul. Sulechowskiej 41. 7.19 Podane ilości w Tabeli stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ są wielkościami szacunkowymi, maksymalnymi, założonymi do zamówienia, przy czym minimalna, zagwarantowana ilość chemii basenowej do zamówienia wynosi 70% wskazanej ilości. 7.20 Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji zamówienia w pełnym zakresie a Dostawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania maksymalnej ilości i wartości zamówienia. 7.21 Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność ze zleceniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy, właściwości i jakości dostarczonej chemii basenowej. 7.22 Dostawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za rzeczywistą ilość zamówionej i dostarczonej chemii basenowej ustalonej w oparciu o podane w załączniku Nr 8 do SIWZ ceny środków chemicznych. 7.23 Płatność za wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych otrzymanych po każdorazowej dostawie wg cen jednostkowych podanych w załączniku Nr 8 do SIWZ. 7.24 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Dostawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, karty charakterystyki każdego środka chemicznego określonego w załączniku Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 249620005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 złotych (słownie: tysiąc złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach