Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg
- Adres: 63000 Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0048 502 588 999, 61 28 70 255 , fax. 612 870 255
- Data zamieszczenia: 2017-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Daszyńskiego 5
63000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 0048 502 588 999, 61 28 70 255, fax. 612 870 255
REGON: 30047861400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup i dostawa betonu asfaltowego do realizacji zadań Zakładu Gospodarki Komunalnej” - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa betonu asfaltowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2 (materiały do naprawiania nawierzchni drogowych) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Dostawa obejmuje sukcesywne dostarczenie i wyładunek wymienionych materiałów budowlanych w ilości, terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie powiatu średzkiego, a w szczególności: a) dostawę materiałów, których szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. b) dostawę pojazdem umożliwiającym bezpośredni wyładunek materiałów na terenie budowy. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 3.3. Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia, która wskazana została w załączniku nr 5 „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” i obejmuje cały asortyment szczegółowo tam wymieniany, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia, który Wykonawca jest zobowiązany zrealizować („zamówienie podstawowe”) oraz zamówienia objęte prawem opcji. 3.4. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw materiałów budowlanych wszystkich materiałów określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. 3.5. Skorzystanie z prawa opcji odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy, na 2 dni przed dniem, w którym zamówienie objęte prawem opcji ma zostać zrealizowane, oraz określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji. 3.6. Ilości minimalne, których realizacje Zamawiający przewiduje w całości (zamówienie podstawowe) oraz ilości maksymalne stanowiące górną granice potrzeb zamawiającego (prawo opcji) określone zostały w załączniku nr 5 do SIWZ. 3.7. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. 4. Wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa masy mineralno - asfaltowej dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa masy mineralno-asfaltowej na zimno dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp.
Dodano: 2023-04-25 - Zakup i dostawa kamienia twardego łamanego na terenie Gminy Trzemeszno
Dodano: 2021-04-08 - Zakup emulsji kationowej modyfikowanej szybkorozpadowej C65 BP3 RC
Dodano: 2021-03-11 - Dostawa masy na zimno do siedziby RDW w Ostrowie Wlkp.
Dodano: 2021-03-09 - mieszanki granitowej wraz z wbudowaniem na drogach powiatowych oraz dostawa kruszywa bazaltowego do bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie
Dodano: 2021-03-03 - Dostawa wraz z rozładunkiem mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno
Dodano: 2021-02-23 - Dostawa masy na zimno w ilości 50Mg wraz z transportem do Obwodu Drogowego w Gnieźnie, Wągrowcu i Murowanej Goślinie
Dodano: 2021-02-15 - DOSTAWA MASY ASFALTOWEJ NA ZIMNO DO OBWODU DROGOWEGO W ZANIEMYŚLU
Dodano: 2021-02-15 - ZADANIE NR 1 – ZAKUP I DOSTAWA W MIEJSCE WBUDOWANIA MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ DROBNOZIARNISTEJ NA GORĄCO ZADANIE NR 2 – ZAKUP I DOSTAWA WRAZ Z ROZŁADUNKIEM MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ NA ZIMNO
Dodano: 2021-02-11