Przetargi.pl
Zakup i dostawa autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Modlnicy i Gimnazjum w Białym Kościele w Gminie Wielka Wieś w ramach Projektu „Plecak wiedzy - kompleksowy program rozwoju dla Szkoły Podstawowej w Modlnicy i Gimnazjum w Białym Kościele w Gminie Wielka Wieś” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.1.3. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Gmina Wielka Wieś ogłasza przetarg

  • Adres: 32085 Szyce, Plac Wspólnoty
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4191704 wew. 130, , fax. 124 191 705
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielka Wieś
    Plac Wspólnoty 1
    32085 Szyce, woj. małopolskie
    tel. 012 4191704 wew. 130, , fax. 124 191 705
    REGON: 55178600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Modlnicy i Gimnazjum w Białym Kościele w Gminie Wielka Wieś w ramach Projektu „Plecak wiedzy - kompleksowy program rozwoju dla Szkoły Podstawowej w Modlnicy i Gimnazjum w Białym Kościele w Gminie Wielka Wieś” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.1.3. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem postępowania jest wybór Wykonawcy, który dostarczy autorskie programy zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Modlnicy i Gimnazjum w Białym Kościele w Gminie Wielka Wieś w ramach projektu „Plecak wiedzy - kompleksowy program rozwoju dla Szkoły Podstawowej w Modlnicy i Gimnazjum w Białym Kościele w Gminie Wielka Wieś”. Przedmiot postępowania został szczegółowo określony poniżej, jak również w Umowie stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2.Projekt obejmuje Szkołę Podstawową w Modlnicy i Gimnazjum w Białym Kościele, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wielka Wieś. 1. W projekcie uczestniczyć będą: 1) uczniowie klas I-VI szkoły podstawowej 2) uczniowie klas II i III Gimnazjum. 2. Programy zajęć dla uczniów będą ukierunkowane na rozwijanie: 1) Kompetencji Matematycznych, m.in. w zakresie: a) Lepszego rozumienia treści matematycznych zadań tekstowych. b) Umiejętności rozwiązywania zadań logicznych:  zauważanie powtarzalności;  wyciąganie wniosków. c) Myślenia strategicznego, w tym umiejętności:  tworzenia i użycia strategii;  planowania i wykonania sekwencji działań. 2) Kompetencji Naukowo-Technicznych, m.in. w zakresie: a) Umiejętności rozpoznawania zagadnień naukowych i prowadzenia eksperymentu b) Umiejętności badania świata pod kątem biologicznym, geograficznym, fizycznym i chemicznym. c) Umiejętności interpretacji i wykorzystywania dowodów naukowych, wyjaśniania zjawisk przyrodniczych w sposób naukowy. 3. Programy zajęć realizowane w poszczególnych grupach wiekowych uczniów powinny być dostosowane do odpowiedniego etapu edukacyjnego i możliwości poznawczych uczniów (min. 3 programy dla szkoły podstawowej dla klas I-II, III-IV i V-VI oraz 1 program dla Gimnazjum dla klas II i III). 4. Każdy program powinien obejmować: 1) Dla szkoły podstawowej: a) autorskie podręczniki dla uczniów, przy czym dla każdego ucznia zakłada się 1 podręcznik na 1 semestr o różnym zakresie tematycznym na każdy semestr, na okres 4 semestrów. b) Podręcznik dla prowadzących zajęcia (podręczniki takie jak dla uczniów), przy czym dla każdego prowadzącego zakłada się 1 podręcznik na 1 semestr o różnym zakresie tematycznym na każdy semestr, na okres 4 semestrów. c) Szczegółowe scenariusze zajęć dla nauczycieli wraz z wytycznymi dotyczącymi metodyki zajęć (podręcznik trenerski), umożliwiające trenerom prowadzenie zajęć bez konieczności dodatkowego przeszkolenia, d) Licencje dostępowe do panelu e-learningowego dla uczniów, w tym licencja dostępowa dla każdego ucznia na każdy semestr, przez okres 4 semestrów, tj. w roku szkolnego 2017/2018 oraz w roku szkolnym 2018/2019 e) Licencje dostępowe do panelu e-learningowego dla prowadzących zajęcia (kontrola postępów uczniów), w tym licencja dostępowa dla każdego prowadzącego na każdy semestr, przez okres 4 semestrów, tj. w roku szkolnego 2017/2018 oraz w roku szkolnym 2018/2019 f) gry edukacyjne dla klas 1-3, przy czym 1 gra edukacyjna wykorzystywana będzie średnio przez 3 grupy g) gry edukacyjne dla klas 4-6, przy czym 1 gra edukacyjna wykorzystywana będzie średnio przez 3 grupy h) Doradztwo dla prowadzących zajęcia w zakresie wdrożenia w/w programów w liczbie 24 godzin i) Zapewnienie help-desku metodycznego dla trenerów w okresie realizacji projektu (rok szkolny 2017/2018 i rok szkolny 2018/2019) umożliwiającego szybkie i sprawne udzielanie wyjaśnień i porad dotyczących prowadzonych zajęć j) Opieka metodyczna, w tym: - prowadzenie hospitacji zajęć (2 hospitacje na program na 1 prowadzącego) oraz - spotkania metodyczne (1 spotkanie na semestr x 3 grupy wiekowe, tj. klasy I-II, III-IV, V-VII). 2) Dla Gimnazjum: a) autorskie podręczniki dla uczniów, przy czym dla każdego ucznia zakłada się 1 podręcznik na 1 semestr o różnym zakresie tematycznym na każdy semestr, w tym dla klas III przez okres 2 semestrów, dla klas II przez okres 4 semestrów. b) Podręcznik dla prowadzących zajęcia (podręczniki takie jak dla uczniów), przy czym dla każdego prowadzącego zakłada się 1 podręcznik na 1 semestr o różnym zakresie tematycznym na każdy semestr, w tym dla klas III przez okres 2 semestrów, dla klas II przez okres 4 semestrów. c) Szczegółowe scenariusze zajęć dla nauczycieli wraz z wytycznymi dotyczącymi metodyki zajęć (podręcznik trenerski), umożliwiające trenerom prowadzenie zajęć bez konieczności dodatkowego przeszkolenia, d) Licencje dostępowe do panelu e-learningowego dla uczniów, w tym licencja dostępowa dla każdego ucznia na każdy semestr, w tym dla klas III przez okres 2 semestrów, dla klas II przez okres 4 semestrów e) Licencje dostępowe do panelu e-learningowego dla prowadzących zajęcia (kontrola postępów uczniów), w tym licencja dostępowa dla każdego prowadzącego na każdy semestr, w tym dla klas III przez okres 2 semestrów, dla klas II przez okres 4 semestrów f) Doradztwo dla prowadzących zajęcia w zakresie wdrożenia w/w programów w liczbie 24 godzin g) Zapewnienie help-desku metodycznego dla trenerów w okresie realizacji projektu (rok szkolny 2017/2018 i rok szkolny 2018/2019) umożliwiającego szybkie i sprawne udzielanie wyjaśnień i porad dotyczących prowadzonych zajęć h).Opieka metodyczna, w tym: - prowadzenie hospitacji zajęć (2 hospitacje na program na 1 prowadzącego) oraz - spotkania metodyczne (1 spotkanie na semestr x 1 grupa wiekowa). 3. Celem zajęć będzie osiągnięcie przez uczniów następujących efektów kształcenia (każdorazowo adekwatnie do etapu edukacyjnego): KOMPETENCJE MATEMATYCZNE: 1. Lepsze rozumienie treści matematycznych zadań tekstowych 2. Umiejętność rozwiązywania zadań logicznych: - zauważanie powtarzalności - wyciąganie wniosków 3. Poprawa myślenia strategicznego - umiejętność: - tworzenia i użycia strategii - planowania i wykonania sekwencji działań 4. Umiejętność myślenia przestrzennego 5. Umiejętność szybkiego zapamiętywania wzorów matematycznych dzięki mnemotechnikom 6. Umiejętność posłużenia się wiedzą matematyczną w sytuacji geometrycznej KOMPETENCJE NAUKOWO-TECHNICZNE: 1. Umiejętność rozpoznawania zagadnień naukowych i prowadzenia eksperymentów 2. Wzrost zainteresowania badaniem świata pod kątem biologicznym, geograficznym, fizycznym i chemicznym 3. Umiejętność interpretacji i wykorzystywania dowodów naukowych, wyjaśniania zjawisk przyrodniczych w sposób naukowy 4. Zajęcia mają służyć nauce przez zabawę i nie mogą być prostym powieleniem treści i form lekcji. 5. Elementem zajęć powinny być gry fabularne/społeczne i eksperymenty naukowe. 6. Programy, scenariusze i podręczniki powinny być napisane językiem wrażliwym na płeć i niepełnosprawność, by na zajęciach była przekazywana uczniom niestereotypowa wiedza. Podręczniki i scenariusze powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych – zgodnie z koncepcją uniwersalnego projektowania. 7. Programami zajęć będzie objętych łącznie: 1). Szkoła podstawowa – 179 uczniów 2). Gimnazjum – 59 uczniów 8. Planowana liczba prowadzących zajęcia wynosi: 1).Szkoła podstawowa – 8 prowadzących 2).Gimnazjum – 3 prowadzących 9. Każda grupa zajęciowa w 1 semestrze będzie realizować 28 godzin zajęć (14 spotkań 2-godzinnych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 słownie / pięć tysięcy złotych / 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-085 Szyce, Pl. Wspólnoty1: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie Oddział Wielka Wieś Nr 57859100070040059187860094 5.Wadium wnoszone w innej formie, należy złożyć w formie oryginału w Wydziale Finansowym Urzędu Gminy Wielka Wieś, 32-085 Szyce, Pl. Wspólnoty 1, pok. 107, I piętro najpóźniej do dnia 21.08.2017r. do godz. 10:00 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Oferta Wykonawcy który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz „OFERTA” – załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie 3.Oświadczenia wymagane postanowieniami Rozdziału VIII ust. 1 SIWZ 4. Opis programów z podziałem na grupy wiekowe z uwzględnieniem efektów nauczania dla każdego obszaru tematycznego, które wynikają z SIWZ. Opis ten powinien zawierać założenia metodyczne prowadzenia zajęć, metody prowadzenia zajęć i stosowane narzędzia, wykorzystania platformy e- learningowej w realizacji programów, scenariuszy i podręcznika dla trenerów, zasad i sposobu funkcjonowania metodycznego help-desku, założeń realizacji spotkań metodycznych i hospitacji zajęć. Z opisu programu i jego zawartości musi wynikać spełnienie założeń, celów projektu i koniecznej zawartości merytorycznej, które wynikają z SIWZ (Przedmiot zamówienia). (opis zwięzły, wyczerpujący ). 5 Podręczniki (po 1 egzemplarzu) dla uczniów oraz podręczniki i scenariusze zajęć dla nauczycieli dla wszystkich programów proponowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (nie muszą posiadać oznaczeń określonych wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020); 6 Dostęp do wersji demonstracyjnej oferowanego panelu e-learningowego dla wszystkich programów proponowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. 7 Szczegółowy opis platformy help-desk oraz jej zastosowania w trakcie realizacji projektu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach