Przetargi.pl
Zakup i dostawa autobusu turystycznego w Jarocinie

Jarocińskie Linie Autobusowe Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, ul. Zaciszna 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7472948 , fax. 062 7472948
  • Data zamieszczenia: 2010-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jarocińskie Linie Autobusowe Sp. z o.o.
    ul. Zaciszna 5 5
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7472948, fax. 062 7472948
    REGON: 25103752000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jlajarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa autobusu turystycznego w Jarocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednego autobusu turystycznego - autobus wysokopokładowy trzyosiowy do przewozów turystycznych spełniający następujące warunki: 2. OPIS TECHNICZNY AUTOBUSU: Parametry ogólne: - pojemność autobusu: 57 - 61 miejsc pasażerskich, dodatkowo jedno miejsce dla pilota i jedno miejsce dla kierowcy, - szerokość autobusu: minimum 2,55 m, - długość w przedziale: 13,7 - 14,5 m, - wysokość w przedziale: 3,7 - 3,8 m, - dopuszczalna masa całkowita: minimum 24 tony. Konstrukcja i materiały eksploatacyjne: - oleje i płyny technologiczne, materiały i części zamienne dostępne w sprzedaży na terenie Polski, - minimalny przebieg między wymianami oleju i obsługami technicznymi - 60 tys. km, - konstrukcja podwozia - nadwozia, kratownica zabezpieczona w technologii kataforezy lub wykonane ze stali nierdzewnej, aluminium, - poszycie zewnętrzne zabezpieczone przed korozją w technologii kataforezy lub wykonane z materiałów takich jak: stal nierdzewna, aluminium, tworzywa sztuczne. Silnik: - sześciocylindrowy, czterosuwowy, wysokoprężny z elektronicznie kontrolowanym bezpośrednim wtryskiem, turboładowaniem i intercoolerem. Ulokowany z tyłu, w pozycji pionowej. Silnik spełnia wymagania EURO 5 w zakresie emisji spalin i hałasu, - moc silnika - minimum 420 KM, - pojemność - od 12 do 13 litrów. Układ przeniesienia napędu: - skrzynia biegów minimum 6 biegowa + minimum 1 bieg wsteczny, manualna, z automatycznym systemem zmiany biegów. Z możliwością pracy skrzyni w dwóch trybach - ekonomicznym i dynamicznym (stosowanym w terenie górzystym), - manetka zmiany biegów zintegrowana z siedzeniem kierowcy, - retarder hydrauliczny sterowany ręcznie i nożnie, - trzy osie, tylna oś skrętna. Zawieszenie: - pneumatyczne, stabilizowane, z dwoma miechami przy pierwszej i trzeciej osi oraz czterema przy drugiej osi, z możliwością regulacji wysokości podczas jazdy - przednie zawieszenie niezależne, - system ECS, kontrolujący ciśnienie powietrza w miechach, - autobus wyposażony w funkcje przyklęku. Karoseria: - szyba przednia panoramiczna wklejana do nadwozia, szyba z klejonego szkła wielowarstwowego, z folią przeciwsłoneczną, z ochroną przeciw promieniom UV, - szyby boczne przyciemniane, podwójne, ze szkła hartowanego, - elektrycznie sterowane okno kierowcy, z pojedynczą, podgrzewaną szybą, - kolorystyka zewnętrzna - zgodnie z kolorystyka Zamawiającego, - ściany i dach izolowany cieplnie, gwarantujący nie przedostawanie się do wnętrza wód opadowych i pyłów, - boczne pokrywy z zamkami sterowanymi centralnie (obie strony niezależnie), - konstrukcja ściany przedniej, absorbująca energię uderzenia w przypadku zderzenia czołowego, - system zapobiegający wjechaniu samochodu pod autobus w przypadku zderzenia czołowego, - system ochrony kolan kierowcy podczas zderzenia czołowego. Przedział pasażerski: - poszycie wewnętrzne ścian i wykładziny wewnętrzne nawiązujące do kolorystyki autobusu o wysokiej jakości, - sufit i ściany boczne wnętrza nadwozia wyłożone tkaniną, - w oknach zasłony w kolorze nawiązującym do wnętrza pojazdu, - demontowalne dywaniki w przejściu, na stopniach wejściowych i w miejscu pracy kierowcy, - siedzenia pasażerskie przeznaczone do komunikacji turystycznej - wysokie, dopasowane do kolorystki wnętrza, z odchylanym oparciem, wyposażone w podłokietniki od strony przejścia i od strony ściany, podnóżki, stoliki, siatki, pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach, - wentylacja o wysokiej skuteczności, - ogrzewanie niezależne wodne o mocy minimum 30 KW z termoizolacją rur, złączek. Złączki i rury wykonane z materiałów odpornych na korozję, - o mocy minimum 24 KW z dodatkową funkcją ogrzewania, sterownik kontrolujący wszystkie parametry ogrzewania, klimatyzacji i wentylacji w autobusie (sterowanie automatyczne), - system audiowizualny składający się z: - odtwarzacza DVD z dwoma monitorami LCD minimum 17 Cali każdy, - radioodbiornika z odtwarzaczem CD?MP3, - mikrofonu dla kierowcy (zintegrowanego z fotelem kierowcy), - mikrofonu dla pilota, - wzmacniacza, - głośnika dla kierowcy, - głośników w przedziale pasażerskim (zintegrowanych z indywidualnymi panelami), - selektora dźwięku, - przycisków sterowania radiem umieszczonych na kole kierownicy, - dodatkowe liniowe oświetlenie schodów, - uchwyty i inne akcesoria dla pasażerów wykonane w technologii zapewniającej ochronę przed korozją, funkcjonalność i estetykę. Miejsce kierowcy: - za kierowcą ścianka, - fotel kierowcy obrotowy, podgrzewany, z zagłówkiem i podłokietnikami, wyposażony w trzypunktowy pas bezpieczeństwa. Ergonomicznie ukształtowany, wyposażony w zintegrowany system pneumatyczny, umożliwiający indywidualne dostosowanie kształtu oparcia do kształtu ciała kierowcy - podparcie lędźwiowe. Możliwość pełnej wielostopniowej regulacji, - deska rozdzielcza wyposażona w tachograf cyfrowy i w wyświetlacz ciekłokrystaliczny LCD, przekazujący kierowcy bieżące informacje o stanie pojazdu i wyniki diagnostyki wszystkich najważniejszych układów w pojeździe. Przestrzeń bagażowa: - całkowita przestrzeń bagażowa - minimum 11 m3, - główne klapy otwierane na pantografach, - centralny zamek bagażnikowy (dla każdej strony oddzielny), - półki bagażowe (otwarte) nad miejscami siedzącymi, - dodatkowe, zamykane schowki dla kierowcy wewnątrz autobusu w przedniej części, - oświetlenie komory bagażowej. Drzwi: - 2 szt. w układzie 1-1-0, jednoskrzydłowe, sterowane elektropneumatycznie ze stanowiska kierowcy, - drzwi z funkcją zabezpieczenia przeciw przytrzaśnięciu. Układ kierowniczy: - przekładnia kierownicza z integralnym wspomaganiem hydraulicznym, - kolumna kierownicza z regulacją i blokadą, - multimedialne koło kierownicy Układ hamulcowy: - pneumatyczny, oddzielne obwody dla kół przedniej oraz środkowej i tylnej osi, - wyposażony w system EBS z funkcją ESP (automatyczna korekta toru jazdy, pozwalająca uniknąć wypadnięcia z trasy podczas pokonywania zakrętu, działająca w warunkach utraty przyczepności kół). Dopuszcza się inne systemy równoważne, - hamulce tarczowe na wszystkich kołach. Zbiornik paliwa: - minimum 600 l z możliwością tankowania po obu stronach pojazdu. Zbiornik Ad Blue: - minimum 60 l (jeżeli występuje). Instalacja elektryczna: - napięcie znamionowe 24 V, - dwa akumulatory o pojemności minimum 220 AH, - alternator minimum 3 x 110 A, - główny wyłącznik prądu odcinający dopływ paliwa, - system elektryczny (podwozia) bazujący na cyfrowym systemie transmisji danych, - światła drogowe halogenowe, - zewnętrzne lusterka sterowane elektrycznie i podgrzewane. Koła: - komplet opon bezdętkowych, wyważonych 295/80 R 22.5 plus koło zapasowe. Wyposażenie: - toaleta wodna przy drzwiach środkowych, - dodatkowy bagażnik na narty (usytuowany nad tylnymi osiami), - lodówka przy przednich drzwiach o pojemności minimum 30 l, - ekspres do kawy w przedniej części pojazdu, - kuchenka mikrofalowa, - kabina - sypialnia dla kierowcy za środkowymi drzwiami wyposażona w intercom, wentylację, głośniki, lampkę do czytania; uchylne okno w kabinie kierowcy, - termometr wewnętrzny, - termometr zewnętrzny, - fotel pilota za pierwszymi drzwiami, wyposażony w trzypunktowy pas bezpieczeństwa, - oświetlenie dla pilota, - indywidualne panele sterowania dla pasażerów z nadmuchami, lampkami i głośnikami, - sejf na cenne drobiazgi lub dokumenty, - alarm cofania, - lusterka zewnętrzne na wysięgnikach, ogrzewane, sterowane elektrycznie; zewnętrzne lusterko szerokątne po prawej stronie, - oświetlenie wewnętrzne, dwustopniowe jasne/ciemne; oświetlenie nocne, - diodowe tylne światła stop i pozycyjne, - światła zewnętrzne halogenowe, - tempomat, - zegar i termometr dla pasażerów, - rolety przeciwsłoneczne dla kierowcy na szybie przedniej i bocznej, przednia roleta sterowana elektrycznie, - zestaw narzędzi, kliny pod koła, - ogranicznik prędkości do 100 km/h Wyposażenie i urządzenia dodatkowe: - gaśnice 6 kg - 2 szt, - apteczka, - trójkąt ostrzegawczy, - klin podkładowy - 2 szt. Warunki gwarancji: - konstrukcja podwozia, nadwozia i poszycia zewnętrzne - 10 lat, - powłoki lakiernicze - 60 miesięcy, - autobus (bez limitu przebiegu) - 36 miesięcy, Dodatkowy zakres obejmujący zamówienie: - wyposażenie Zamawiającego w polskojęzyczną dokumentację techniczno - eksploatacyjną, która zostanie dostarczona wraz z pojazdem. Oferowany autobus, w dniu złożenia oferty ostatecznej musi posiadać homologację odpowiadającą warunkom Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 07 października 1999 roku w sprawie homologacji pojazdów (Dz. U. Nr 91), poz. 1039 ze zm.), którą należy dostarczyć wraz z ofertą. Zamawiający wymaga, aby oferowane autobusy nie były pojazdami prototypowymi, to jest, aby zostały wyprodukowane i wprowadzone do obrotu w krajach UE w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w liczbie, co najmniej 10 sztuk. Zamawiający uwzględni w tej liczbie autobusy wykonane w różnych wersjach, wynikających z indywidualnych potrzeb odbiorów w pozostałym zakresie. Zamawiający nie dopuszcza zmian warunków technicznych oraz wyposażenia i urządzeń dodatkowych. Oferty nie spełniające ww warunków nie będą rozpatrywane. 3. FINANSOWANIE ZAMÓWIENIA: Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w systemie ratalnym wg niżej wymienionych zasad: a) wynagrodzenie Wykonawcy będzie wypłacane przez Zamawiającego przez okres 4 lat, przy czym: - pierwsza rata spłaty zostanie zrealizowana do 31 października 2010r. - następne raty: 30 listopada 2011r., 30 listopada 2012r., 30 listopada 2013r. Wysokość każdej raty wynosić będzie równo 25% wartości zamówienia, b) niedochowanie przez Zamawiającego terminu zapłaty którejkolwiek z rat powoduje natychmiastową wykonalność pozostałej części wynagrodzenia. Sfinansowanie zakupu autobusu będzie obejmowało należności zawierające wartość zakupionego autobusu wraz z podatkiem VAT oraz należne za okres spłaty odsetki na warunkach określonych poniżej, c) Wykonawca zapewnia, że nie skorzysta z roszczenia o zapłatę odsetek ustawowych o których mowa w ustawie z dnia 12 czerwca 2003r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych ( Dz. U. nr 139, poz.1323). W przeciwnym razie Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty odszkodowania w wysokości odpowiadającej naliczonym odsetkom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł) w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych na rachunek bankowy nr: 97 1090 1131 0000 0000 1300 3386. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, sekretariat do dnia 24.05.2010r. do godz. 09:00. Ksero potwierdzone za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jlajarocin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach