Przetargi.pl
Zakup i dostawa asortymentu do pobierania krwi wraz z dzierżawą czytnika OB dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Lekarska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48483615283 , fax. +48483615213
  • Data zamieszczenia: 2020-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Lekarska 4
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. +48483615283, fax. +48483615213
    REGON: 00031508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.radom.pl/zamowienie/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa asortymentu do pobierania krwi wraz z dzierżawą czytnika OB dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa asortymentu do pobierania krwi wraz z dzierżawą czytnika OB dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego. Część nr 1 – Asortyment do pobierania krwi od noworodków Część nr 2 – Zamknięty system aspiracyjno próżniowy do pobierania krwi z dzierżawą czytnika wartości OB
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141300-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część nr 1 – Asortyment do pobierania krwi od noworodków - 138,00 zł (słownie: sto trzydzieści osiem złotych, zero groszy) Część nr 2 – Zamknięty system aspiracyjno próżniowy do pobierania krwi z dzierżawą czytnika wartości OB - 6 846,00 zł (słownie: sześć tysięcy osiemset czterdzieści sześć złotych, zero groszy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Numeracja zgodna z SIWZ. 6.1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: 6.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w złożonym oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6.1.2. pełnomocnictwo – w oryginale 6.1.3. formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3-4 do SIWZ zgodnie z oferowaną częścią. 6.1.4.w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego do oferty należy przedłożyć wypełnioną specyfikację techniczną stanowiącą załącznik nr 5-6 do SIWZ zgodnie z oferowaną częścią. 6.1.5.w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy przedłożyć dla asortymentu, który ma być dostarczany po zawarciu umowy, katalogi, opisy potwierdzające posiadanie przez oferowany asortyment, wskazanych przez Zamawiającego parametrów wymaganych w zakresie: • Część nr 1 – poz. 1 – 5 • Część nr 2 – poz. 1 – 16. 6.1.6.dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 8.4.2 – 8.4.5). 6.2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1.1. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 6.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. dotyczące podwykonawców. 6.4.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. dotyczące tych podmiotów. 6.7.Podwykonawcy: 6.7.1. Wykonawca zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (należy wskazać w formularzu oferty pkt. 9). 6.8.Poleganie przez wykonawcę na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.8.1. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6.8.2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.5.1. 3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach