Przetargi.pl
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych tj.: mięsa, wędlin, nabiału, tłuszczów, ryb, jaj, warzyw, owoców, pieczywa, przypraw, słodyczy, produktów zbożowych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Kazimierzu Dolnym, ul. Puławska 80.

Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Kazimierzu Dolnym ogłasza przetarg

  • Adres: 24-120 Kazimierz Dolny, ul. Puławska 80
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 8810327 , fax. 0-81 8810327
  • Data zamieszczenia: 2011-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Kazimierzu Dolnym
    ul. Puławska 80 80
    24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie
    tel. 0-81 8810327, fax. 0-81 8810327
    REGON: 00122040700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wianuszki.kazimierzdolny24.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowa - szkolne schronisko młodzieżowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa artykułów żywnościowych tj.: mięsa, wędlin, nabiału, tłuszczów, ryb, jaj, warzyw, owoców, pieczywa, przypraw, słodyczy, produktów zbożowych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Kazimierzu Dolnym, ul. Puławska 80.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa artykułów żywnościowych tj.: mięsa, wędlin, nabiału, tłuszczów, ryb, jaj, warzyw, owoców, pieczywa, przypraw, słodyczy, produktów zbożowych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Kazimierzu Dolnym, ul. Puławska 80. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ Powyższa dostawa została sklasyfikowana w następujących grupach /na podstawie art.30 ust.7 Ustawy Prawo zamówień publicznych/: -03100000-2 - produkty rolnictwa i ogrodnictwa; -03142500-3 - jaja -15100000-9 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne; -15200000-0 - ryby przetworzone i konserwowane; -15300000-1 - owoce, warzywa i podobne produkty; -15400000-2 - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne; -15500000-3 - produkty mleczarskie; -15600000-4 - produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych; -15800000-6 - różne produkty spożywcze; -15811300-9 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie; Ilość przywozów żywności w ciągu tygodnia: 4 razy w tygodniu ( wtorek, środa, czwartek, piątek) 7 razy w tygodniu produkty z grupy 15810000-9 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie (również w niewielkich ilościach) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z dziesięciu części. Wykonawca może złożyć swoją ofertę na dowolną ilość części zamówienia (od 1 do 10) na Załączniku Nr 1 wraz z Załącznikiem Nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wianuszki.kazimierzdolny24.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach