Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Bolszewie ogłasza przetarg
- Adres: 84-239 Bolszewo, Szkolna
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 672 26 66; 58 738 63 71, , fax. 58 672 26 66
- Data zamieszczenia: 2020-12-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Bolszewie
Szkolna 13
84-239 Bolszewo, woj. pomorskie
tel. 58 672 26 66; 58 738 63 71, , fax. 58 672 26 66
REGON: 19040319900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www spbolszewo.szkolna.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ROKU 2021 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Bolszewie zgodnie z wykazem zamieszczonym w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 2. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1. (np. „Koncentrat pomidorowy Włocławek”, „Serek śmietankowy Almette” i inne) zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem. 3. Zaoferowane produkty muszą spełnić wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz.1154). 4. Zamówienie zostało podzielone na 7 części obejmujące następujące grupy produktów: Części zamówienia Nazwa grupy produktów Części zamówienia Nazwa grupy produktów Kod CPV Nr załącznika w ofercie I Owoce i warzywa 15800000-6 15300000-1 Załącznik 1A II Produkty suche i przyprawy/ różne produkty spożywcze 15800000-6 Załącznik 1B III Mięso i wędliny 15100000-9 Załącznik 1C IV Pieczywo i wyroby cukiernicze 15131500-0 15842300-5 Załącznik 1D V Przetwory mleczarskie 15500000-3 Załącznik 1E VI Ryby 15200000-0 Załącznik 1F VII Garmaż 15331170-9 15220000-6 15851000-8 Załącznik 1G Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z części. 6. Wymogi dodatkowe: - dowóz na koszt i ryzyko transportem dostawcy do magazynu Zamawiającego, tj.: nabiał, jaja, warzywa i owoce,: do przypisanych magazynów, znajdujących się w piwnicy; - przy każdej dostawie Wykonawca wystawia dokument WZ (wydanie zewnętrzne z magazynu Zamawiającego); - fakturę / rachunek (na podstawie dokumentów WZ) Wykonawca wystawia tylko 2 razy w miesiącu: pierwszą w połowie miesiąca, a drugą na koniec miesiąca; - faktura / rachunek wystawiane są na następujące dane: Nabywca: Gmina Wejherowo ul. Transportowa 1 84-200 Wejherowo NIP 588-237-58-50 Odbiorca Szkoła Podstawowa w Bolszewie im Mikołaja Kopernika Bolszewo ul. Szkolna 13 84-239 Bolszewo NIP 588 18 42 841 forma płatności – przelew z terminem płatności 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego zewnętrznego dowodu księgowego (np. faktura lub rachunek) - Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. 7. Ilości podane w załącznikach 1a – 1j są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 30 %. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 8. Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane w formie pisemnego zapotrzebowania przesyłanego pocztą elektroniczną bądź zgłoszone telefonicznie najpóźniej w piątek poprzedzający kolejny tydzień pracy stołówki. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie od poniedziałku następnego tygodnia i tak przez kolejne dni, zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie Wykonawca zobowiązuje się do dostawy w ciągu max. 24 godzin. Ze względu na małą powierzchnię magazynową Zamawiający wymaga następującej częstotliwości dostaw: - Ze względu na małą powierzchnię magazynową Zamawiający wymaga następującej częstotliwości dostaw: - część nr 1 (załącznik 1a) min. 3 razy w tygodniu - część nr 2 (załącznik 1b) min. 2 raz w tygodniu - część nr 3 (załącznik 1c) codziennie - część nr 4 (załącznik 1d) codziennie - część nr 5 (załącznik 1e) min. 3 razy w tygodniu szczegółowe opisy do przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ i załączniki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Zakładów Nadzorowanych podlegających Urzędowej Kontroli Żywności Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.- dotyczy tylko podmiotówprowadzących sprzedaż bezpośrednią, oraz podmiotów prowadzących produkcje pierwotna
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola nr 75 "Pod tęczą" w Gdańsku na 2024 rok
Dodano: 2024-03-19 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
Dodano: 2024-03-13 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
Dodano: 2024-02-09 - Dostawa produktów spożywczych
Dodano: 2024-02-07 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby X Liceum Ogólnokształcącego Dwujęzycznego im. Lecha Bądkowskiego w Gdańsku
Dodano: 2024-02-04 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2024-01-30 - „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2024-01-25 - Zakup oraz sukcesywna dostawa produktów spożywczych do stołówki przedszkolnej w 2024 roku w podziale na części
Dodano: 2024-01-24 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2024 dla Szkoły Podstawowej nr 43 w Gdańsku
Dodano: 2024-01-23