Przetargi.pl
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu

Dom Pomocy Społecznej nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Brysza 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2713861 , fax. 032 2713861
  • Data zamieszczenia: 2013-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej nr 3
    ul. Brysza 3 3
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2713861, fax. 032 2713861
    REGON: 00068666400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps3.zabrze.magistrat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do kuchni w Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu określona wg Kodu CPV: 150000000-8 żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne, z podziałem na 10 części). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment oraz szacunkowe ilości określone w załącznikach 1.1 do 1.10 do SIWZ stanowiące jednocześnie formularze cenowe. Dostarczane produkty muszą być świeże, dobrej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia pozwalające na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadać termin ważności nie krótszy niż 2/3 okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta Dostarczane produkty winny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 01.01.2012r (Dz. U. z 2010r nr 136, poz.914). Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb zamawiającego na podstawie zamówienia telefonicznego lub faxem, w którym określi on każdorazowo ilości asortymentu danej dostawy.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego po uprzednim zamówieniu telefonicznym, faksem lub pisemnym przez upoważnionego pracownika oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym istotne informacje ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w ramach asortymentu w granicach ogólnej wartości zamówienia Dostarczane do Zamawiającego artykuły spożywcze muszą być transportowane zgodnie z przepisami sanitarno -epidemiologicznymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających, jakość produktów przy danej dostawie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę,a w szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Przysługuje mu tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. Należność za dostawy będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 14 dni po otrzymaniu faktury od Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps3.zabrze.magistrar.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach