Przetargi.pl
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół w Lubyczy Królewskiej w roku szkolnym 2015/2016

Zespół Szkół w Lubyczy Królewskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 22-680 Lubycza Królewska, ul. Jana III Sobieskiego 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6617020 , fax. 84 6617049
  • Data zamieszczenia: 2015-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Lubyczy Królewskiej
    ul. Jana III Sobieskiego 5 5
    22-680 Lubycza Królewska, woj. lubelskie
    tel. 84 6617020, fax. 84 6617049
    REGON: 06001378600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół w Lubyczy Królewskiej w roku szkolnym 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół w Lubyczy Królewskiej w roku szkolnym 2015/2016. 2. Przedmiot zamówienia stanowi 10 części. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostarczanie produktów spożywczych wymienionych w załączniku nr 1 SIWZ do stołówki przy Zespole Szkół w Lubyczy Królewskiej, na koszt Wykonawcy zadania w terminach i ilościach określonych przez Zamawiającego. 3. Dostawy sukcesywne artykułów spożywczych w zależności od potrzeb zamawiającego dokonywane będą na podstawie telefonicznego zamówienia przez intendenta stołówki szkolnej. 4. Dostawy muszą być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Dostarczony towar winien odpowiadać Polskim Normom. 7. Wyroby muszą być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Wykonawca na wyżej wymienione towary powinien posiadać atesty, certyfikaty itp., dopuszczające powyższe artykuły do spożycia. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe w asortymencie i ilości wynikających z zamówień zarówno pod względem norm jakościowych jak i w ich początkowym okresie gwarancji zapewniającym bezpieczne użycie dostarczonych produktów. 10. W przypadku stwierdzenia dostawy złej jakości, nie nadającego się do spożycia lub przeterminowanego, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (najpóźniej do następnego dnia po zgłoszeniu) wymienić daną partię towaru na świeżą, nadającą się do spożycia. 11. Oferta nie musi obejmować całości zamówienia, dopuszcza się składnie ofert częściowych z podziałem na następujące części: Część 1 : Załącznik 2a -mrożone artykuły spożywcze Część 2: Załącznik 2b -świeże owoce i warzywa Część 3:Załącznik 2c -wyroby garmażeryjne Część 4:Załącznik 2d -pieczywo Część 5:Załącznik 2e -produkty mleczarskie Część 6:Załącznik 2f -różne produkty spożywcze Część 7:Załącznik 2g -jaja kurze świeże Część 8:Załącznik 2h -świeże mięso wieprzowe, wędliny Część 9:Załącznik 2i - ziemniaki Część 10:Załącznik 2j -mrożone mięso i wyroby drobiowe Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności wynagrodzenia wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubycza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach