Przetargi.pl
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 w Katowicach przy ul. B. Chrobrego 5 na 2014 rok. NR ZP-7/2013

Szkoła Podstawowa Nr 59 im.Jana Matejki w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-881 Katowice, ul. Bolesława Chrobrego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 25 46 579 , fax. 0-32 25 46 579
  • Data zamieszczenia: 2013-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 59 im.Jana Matejki w Katowicach
    ul. Bolesława Chrobrego 5 5
    40-881 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 25 46 579, fax. 0-32 25 46 579
    REGON: 00078213200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp59katowice.szkolnybip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 w Katowicach przy ul. B. Chrobrego 5 na 2014 rok. NR ZP-7/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 w Katowicach przy ul. B. Chrobrego 5 w terminie od 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: Część I - Produkty mleczarskie - CPV 15500000-3 Część II - Mięso świeże: wołowe, wieprzowe i cielęce, produkty mięsne, wędliny Część III - Drób Część IV - Owoce, warzywa i podobne produkty Część V - Ryby przetworzone i konserwowane Część VI - Produkty głęboko mrożone Część VII - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Część VIII - Jaja Część IX - Różne produkty spożywcze 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki od 2.1. do 2.9. do SIWZ - formularze cenowe na dane części zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ. Brak jakiejkolwiek pozycji lub ujęcie pozycji innej niż wskazana w ww. złączniku - formularzu cenowym - spowoduje odrzucenie oferty. 2. Załączniki od 2.1. do 2.9. do SIWZ - formularze cenowe na dane części zamówienia określają przewidywane roczne zapotrzebowanie Zamawiającego wg asortymentu, maksymalnej przewidywanej ilości oraz cen jednostkowych. 3. W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art.34 ust. 5 ustawy PZP. Tym samym rzeczywiste ilości dostarczonych produktów mogą być mniejsze od wskazanych w załącznikach do SIWZ od nr 2.1 do 2.9. . Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na poziomie co najmniej 70 %.Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń do Zamawiającego w przypadku, gdy wartość przedmiotu zamówienia nie zostanie wyczerpana. 4. Ceny jednostkowe zawarte w załącznikach od 2.1. do 2.9. do SIWZ uwzględniają również koszty transportu i rozładunku do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego, do której będzie realizowana jednostkowa dostawa. 5. Wykonawca jest związany cenami artykułów do upływu terminu umowy. 6. Dopuszcza się możliwość podwyższenia cen jednostkowych określonego produktu w sytuacji wzrostu cen na rynku. Niniejsza zmiana może nastąpić nie częściej niż raz na kwartał i w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał publikowany przez Główny Urząd Statystyczny w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna). W takim przypadku ceny zostaną podwyższone z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę. Zmiany cen mogą zostać wprowadzone wyłącznie w drodze aneksu do umowy i będą obowiązywać od dnia podpisania. 7. W przypadku braku na rynku produktu stanowiącego przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, a istnieje możliwość zastąpienia go produktem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu w jego cenie nie wyższej od ceny przyjętej dla tej pozycji w ofercie. Przyczyny dopuszczalne: 8. zaprzestanie produkcji danego asortymentu przez producenta, 9. zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu, 10. niedostępność produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych 11. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować dobrą jakość dostarczonego towaru wolnego od wad 12. jakościowych i ilościowych, a w szczególności, że:. 13. dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami; 14. dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta. 15. dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów; 16. produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu); 17. zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość, 18. asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi. 19. w przypadku dostaw mięsa i wędlin Zamawiający wymaga, aby były dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami . 20. w przypadku dostaw mrożonek, Zamawiający wymaga, aby były dostarczane do szkoły w formie nie rozmrożonej. 21. Dostawa produktów realizowana będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych, określających ilość i asortyment oraz termin dostawy. Zamawiający będzie zamawiał u Wykonawcy wybrane artykuły żywnościowe telefonicznie lub faksem z 1 dniowym wyprzedzeniem. 22. Dostawa produktów będzie realizowana realizowane w dni powszednie z wyłączeniem dni, w których stołówka szkolna nie podaje obiadów, w godzinach 7.00 - 9.00 transportem Wykonawcy (spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne) do siedziby Zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 59 w Katowicach, ul. Chrobrego 5, na własny koszt i własne ryzyko. 23. Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie dokonywać wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do wskazanych pomieszczeń i ich rozładunku 24. Za datę i miejsce dokonania dostawy uważa się dostarczenie wyrobów w wyznaczonym terminie do magazynu Zamawiającego. 25. Zamawiający może odmówić odbioru dostawy w przypadku braków ilościowych i jakościowych. Wówczas uznaje się, iż Wykonawca nie dotrzymał terminu dostawy. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć na własny koszt i ryzyko brakujący asortyment i/lub wymienić wadliwy asortyment na nowy wolny od wad. W takim przypadku potwierdzenie odbioru tej części dostawy przez Zamawiającego nastąpi w dniu dostarczenia przez Wykonawcę brakującego lub wolnego od wad towaru. 26. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 27. Wynagrodzenie Wykonawcy: 28. Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie za wykonanie poszczególnych zleceń jednostkowych w oparciu o ceny jednostkowe określone w formularzu cenowym oraz ilości dostarczanego każdorazowo towaru. 29. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wszelkie koszty wynikające z dokumentacji przetargowej niezbędne do wykonania zamówienia oraz wszystkie obowiązujące w Polsce podatki, opłaty celne i inne opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 30. Wynagrodzenie za wykonanie zlecenia jednostkowego płatne będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp59katowice.szkolnybip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach