Przetargi.pl
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. mjr Henryka Dobrzańskiego "Hubala" w Sejnach

Szkoła Podstawowa im. mjr Henryka Dobrzańskiego "Hubala" ogłasza przetarg

  • Adres: 16-500 Sejny, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 162 264 , fax. 875 162 263
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. mjr Henryka Dobrzańskiego "Hubala"
    ul. Wojska Polskiego 64
    16-500 Sejny, woj. podlaskie
    tel. 875 162 264, fax. 875 162 263
    REGON: 26142700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsejny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka samorządu terytorialnego - szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. mjr Henryka Dobrzańskiego "Hubala" w Sejnach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej im. mjr Henryka Dobrzańskiego "Hubala" w Sejnach, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktycznych, z podziałem na 7 części. Część nr 1 Dostawy warzyw i owoców Część nr 2 Dostawy różnych produktów spożywczych Część nr 3 Dostawy nabiału Część nr 4 Dostawy pieczywa Część nr 5 Dostawy mięsa Część nr 6 Dostawy ryb Część nr 7 Dostawy mrożonek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony druk dotyczący przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach