Zespół Szkół Nr 2 im. T. Rejtana ogłasza przetarg
- Adres: 35-326 Rzeszów, al. Rejtana 3
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 748 29 40 , fax. 17 748 29 63
- Data zamieszczenia: 2013-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 2 im. T. Rejtana
al. Rejtana 3 3
35-326 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 17 748 29 40, fax. 17 748 29 63
REGON: 00033339700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zespolszkolnr2.rzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej. zamówienie zostało podzielone na 9 pakietów: Pakiet 1 : nabiał, sery, jogurty CPV 15.50.00.00-3 Pakiet 2 : świeże mięso wieprzowe, drobiowe, wołowe, szynki, kiełbasy i przetwory CPV 15.10.00.00-9 Pakiet 3 : pieczywo świeże CPV 15.81.00.00-9 Pakiet 4: warzywa, owoce, jaja CPV 15.30.00.00.-1 Pakiet 5: mrożonki CPV 15.00.00.00-8 Pakiet 6 :wyroby gotowe( garmażerka) CPV 15.00.00.00-8 Pakiet 7 : artykuły ogólnospożywcze CPV 15.80.00.00-6 Pakiet 8: ryby CPV 15.20.00.00-0 Pakiet 9 : ciasta i wyroby cukiernicze CPV 15.81.00.00-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr.1.1b do SIWZ.( formularze cenowe), dostępne na stronie internetowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zespolszkolnr2.rzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - MĄKA, KASZA, CUKIER DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa produktów żywnościowych różnych - 12 pakietów.
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Kańczudze - II półrocze
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do obiektów Zamawiającego
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Gimnazjum w Żurawicy II półrocze 2016 roku
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Łopuszka Wielka - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Sietesz - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Siedleczka - II półrocze
Dodano: 2016-06-15