Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg
- Adres: 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości 190
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 022 5926663
- Data zamieszczenia: 2011-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Al. Niepodległości 190 190
00-608 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5926420, 5926590, fax. 022 5926663
REGON: 01251326200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawa artykułów z elementami odblaskowymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do 16 Oddziałów Regionalnych KRUS 200 000 szt. artykułów z elementami odblaskowymi, tj.: 100 000 szt. - opasek odblaskowych samozaciskowych, 50 000 szt. - zawieszek odblaskowych miękkich, 50 000 szt. - kamizelek odblaskowych. jak również ubezpieczenie ich na czas transportu. Zamawiający wymaga, aby taśmy odblaskowe użyte podczas realizacji zamówienia spełniały wymogi normy PN - EN 471 (lub równoważnej) pod względem odporności na ścieranie, zgniatanie w niskich i wysokich temperaturach, zmiany temperatur, odblaskowości podczas opadów atmosferycznych (parametry widoczności - min. 430 lux/m?, wytrzymałość prań mechanicznych - min. 60 cykli). Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom żąda przedstawienia dokumentu, o którym mowa w pkt V.D.9 tj.: - ważnego certyfikatu potwierdzającego jakość oferowanych materiałów odblaskowych zgodnych z normą PN-EN 471 (lub równoważną) Szczegółową charakterystykę zawiera Informacja dla Wykonawców - Rozdział II, zamieszczona na stronie internetowej www.krus.gov.pl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351134807
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną