Przetargi.pl
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2019/2020

Gmina Gielniów ogłasza przetarg

  • Adres: Gielniów, pl. Wolności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 720 166 , fax. 486 720 004
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gielniów
    pl. Wolności 75 Gielniów, woj. mazowieckie
    tel. 486 720 166, fax. 486 720 004
    REGON: 53478200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uggielniow.nv.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zamówienia: ” Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2019/2020 ” 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2019/2020. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tylko na pełne części. Wspólny słownik zamówień (CPV) 15000000-8 Zamówienie podzielono na 7 części ( zadań) : Zadanie 1- Pieczywo ( kod CPV : 15810000-9) Zadanie 2 – Artykuły ogólnospożywcze ( kod CPV : 15800000-6) Zadanie 3 - Owoce i warzywa ( kod CPV: 15300000-1) Zadanie 4 – Mięso, wędliny, drób (kod CPV: 15100000-9; 15112000-6) Zadanie 5 – Produkty mleczarskie (kod CPV: 15500000-3) Zadanie 6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb (kod CPV: 15220000-6) Zadanie 7 – Jaja ( kod CPV: 03142500-3) 4. Artykuły spożywcze wymienione są w załącznikach Oferty Przetargowej nr 1.1,1.2, 1.3, 1.4, 1.5,1.6,1.7 stanowiące jednocześnie załączniki do umowy odpowiednio dla danej części / zadania w których wskazano asortyment i przewidywaną ilość odpowiednio dla danej części zamówienia.. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru, rozumie się przez to produkt przykładowy a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo, w takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 6. Ilości podane w załączniku formularza ofertowo cenowego są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie ( +, - 20%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 7. Zamawiający wskazuje, że oferty należy złożyć w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia określonych w rozdz. III ust.3, zgodnie z art. 36aa ust. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia z danego zadania , w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 10. Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzenia Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005. 11. Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016r w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań , jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz.U. z 2016 r poz.1154). 12. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach. Artykuły rolno- spożywcze muszą być składane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej. 13. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym , czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności , umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność , zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. 14. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamacje osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, max do 3 godz. od dnia i godz. jego zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań. 15. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawienia żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo – jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy , tj. ilości dostarczonego towaru ( szt. lub kg.), cen jednostkowych i wartości. 16. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo- jakościowej odbieranej żywności. 17. Podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie , jakie zamawiający przewiduje zakupić w danym roku szkolnym. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami. 18. Wykonawca dostarczać będzie żywność do zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodnie z zasadami GMP/GHP ( do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPiS do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko w godz. 7:00-8:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego. 19. Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną. 20. Dostawy będą dokonywane partiami na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub osobiście. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji. 21. Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa Żywnościowego. 22. Wymagania szczegółowe dla mrożonek: 1) mrożonki powinny być opakowane z zewnątrz kartonem, wewnątrz folią, trwale i prawidłowo oznakowanie w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, czyste nieuszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min.- 18 °C, owoce lub warzywa jednolite tej samej odmiany , w stanie dojrzałości konsumpcyjnej , czyste, sypkie, nie oblodzone , bez trwałych zlepieńców, bez zapachów i posmaków obcych dla danego asortymentu, smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy , barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii ( z wyjątkiem mieszanek) , owoce i warzywa zdrowe, bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki, brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznaki obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych. 23. Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 24. W ofercie wykonawca może zaproponować substytut produktu składnikowo, wagowo i jakościowo identyczny do zaproponowanego przez zamawiającego w załączniku cenowym. 25. Produkt podany w ofercie przez oferenta jest produktem, który oferent po wygraniu zamówienia będzie musiał dostarczyć i nie może go zmienić bez pisemnej zgody Zamawiającego. 26. Wykonawca biorący udział w postepowaniu powinien spełniać następujące warunki: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania dostaw żywności wynikające z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadać wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności, 3) dysponować transportem do przewozu żywności (tych części, na które składa ofertę) odpowiadający wymogom HACCP, 4) dysponować osobami zdolnymi do dostawy żywności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach