Zespół Szkół w Rudkach ogłasza przetarg
- Adres: 26-006 Nowa Słupia, Rudki, ul. Szkolna 2
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 31 77 179 , fax. 41 31 77 179
- Data zamieszczenia: 2013-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Rudkach
Rudki, ul. Szkolna 2 2
26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie
tel. 41 31 77 179, fax. 41 31 77 179
REGON: 26047861600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół w Rudkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Zespole Szkół w Rudkach wyszczególnionych w Załączniku Nr A do SIWZ - łącznie 3 części. Wykaz części: Część nr 1. Artykuły ogólnospożywcze Część nr 2. Pieczywo Część nr 3. Mięso i wędliny Za wniesienie towaru do magazynu odpowiada Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania produktów zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym. Każde opakowanie transportowe musi zawierać etykietę zawierającą, co najmniej następujące dane: nazwę produktu i rodzaj, masę netto, nazwę i adres producenta oraz datę przydatności do spożycia. Produkty powinny być dostarczane w opakowaniach zbiorczych transportowych takich jak skrzynki drewniane lub opakowania z tworzywa sztucznego dopuszczonego do kontaktu z żywnością. Częstotliwość i sposób realizacji dostaw: Dostawy będą realizowane sukcesywnie na każdorazowe zamówienie. Zamówienia będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, telefonicznie lub za pośrednictwem przedstawiciela Dostawcy i potwierdzone faksem. Dostawa do Zamawiającego będzie się odbywała w godzinach: od 7.00 do 9.00 z wyłączeniem dostaw w sobotę, niedziele i dni świąteczne, ferie i wakacje oraz inne dni wolne od zajęć lekcyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania korekt do zamówienia. Korekta zamówień dokonywana będzie faksem z dobowym wyprzedzeniem lub najpóźniej w ostatni dzień roboczy przed dniem dostawy. Wykonawca zobowiązany jest w szczególnych przypadkach przyjąć doraźne zamówienie, z pilnym trybem realizacji dostawy asortymentów, którymi dysponuje; Zamawiający zastrzega sobie prawo do : Zmiany wielkości zamówienia na każdej z pozycji przedmiotu zamówienia (każdy asortyment) ilości ujętych w formularzu ofertowym, Zmiana przedmiotu zamówienia polegać może również na zwiększeniu ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie danej części zamówienia. Ponadto dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości zamówienia artykułów w przypadku wzrostu liczby uczniów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowaslupia.bip.jur.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze
Dodano: 2016-07-15 - Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych
Dodano: 2016-07-14 - SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZNYCH, TŁUSZCZY ROŚLINNYCH I MAKARONU
Dodano: 2016-07-13 - Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych, warzyw i owoców dla Działu Żywienia Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2016-07-01 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Dodano: 2016-06-08 - Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych, warzyw i owoców oraz nabiału dla Działu Żywienia Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2016-06-01 - Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2015 do stołówki w budynku internatu w Jędrzejowie, ul. Przemysłowa 9 d
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2016 do stołówki w budynku internatu w Starachowicach, ul. Hutnicza 10
Dodano: 2016-03-17 - Dostawy artykułów spożywczych do Zakładu karnego w Pińczowie
Dodano: 2016-02-15 - Przedmiotem zamówienia są : Sukcesywne dostawy w 2016 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów ogólnospożywczych /(tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, artykułów rybnych, jaj kurzych, mrożonek/.
Dodano: 2015-12-09