Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół ogłasza przetarg
- Adres: 36-200 Brzozów, ul. Armii Krajowej 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13 434 13 44 , fax. 13 434 13 44
- Data zamieszczenia: 2014-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół
ul. Armii Krajowej 1 1
36-200 Brzozów, woj. podkarpackie
tel. 13 434 13 44, fax. 13 434 13 44
REGON: 37026300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeas-brzozow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do placówek oświatowych Gminy Brzozów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów spożywczych do placówek oświatowych Gminy Brzozów tj. 1. Szkoła Podstawowa Nr 1 Brzozów, 2. Gimnazjum Nr 1 Brzozów, 3. Zespół Szkół Grabownica, 4. Zespół Szkół Nr 1 Humniska, 5. Zespół Szkół Nr 1 Przysietnica, 6. Przedszkole Samorządowe Nr 1 Brzozów, 7. Przedszkole Samorządowe Nr 2 Brzozów, 8. Przedszkole Samorządowe Grabownica, 9. Przedszkole Samorządowe Nr 1 Humniska, 10. Przedszkole Samorządowe Nr 2 Humniska, 11. Przedszkole Samorządowe Stara Wieś, Zgodnie z warunkami wynikającymi z obwiązujących przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z 2006r. Nr 171 poz.1225 z późn. zm) w tym w szczególności: - artykułów spożywczych( różnych) - artykułów spożywczych mrożonych - ryb - mięsa i przetworów mięsnych - drobiu - warzyw - jaj - owoców - nabiału i przetworów mlecznych - pieczywa - słodyczy Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednia przez Zamawiającego ( intendentki). Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia , którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego (intendent). Grupy produktów takie jak mięsa, drób, warzywa, owoce, nabiał i przetwory mleczne oraz pieczywo dostarczane będą codziennie w godzinach od 6.30 do 8.30, pozostałe minimum raz w tygodniu w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru własnym staraniem, transportem, na jego koszt oraz ryzyko. Wszystkie oferowane artykuły muszą pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, tzn. bez śladów uszkodzenia, opakowane oryginalnie z widocznym terminem przydatności do użytku z okresem co najmniej 2/3 ogólnego terminu przydatności( nie dotyczy pieczywa). Opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu. Jakość oferowanych artykułów powinna być zgodna z Polskimi Normami i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Upoważnieni pracownicy Zamawiającego (intendent i szefowa kuchni) będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru. Dostarczane produkty spożywcze muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Dostawy mięsa, drobiu i przetworów mięsnych powinny odbywać się w zamkniętych opakowaniach, lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych i nieuszkodzonych. Warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni . Produkty spożywcze powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta, oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane produkty spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego. Uwaga Ilekroć w niniejszej treści SIWZ lub załączniku, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów. Zmiany ilości związane są z faktyczną liczbą osób korzystających z dożywiania i mogą się wahać (+- 20%). Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Faktury będą wystawiane raz na 2 tygodnie (na podstawie dziennych, potwierdzonych podpisem osoby upoważnionej na dokumencie WZ). Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany w umowie polegającej na zwiększeniu ilości dostarczanych produktów spożywczych ze względu na zwiększenie liczby uczniów uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeas-brzozow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - MĄKA, KASZA, CUKIER DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa produktów żywnościowych różnych - 12 pakietów.
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Kańczudze - II półrocze
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do obiektów Zamawiającego
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Gimnazjum w Żurawicy II półrocze 2016 roku
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Łopuszka Wielka - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Sietesz - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Siedleczka - II półrocze
Dodano: 2016-06-15