Przetargi.pl
„Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Gminnej Stołówki w Brzeznej oraz Filii Gminnej Stołówki w Podegrodziu w roku 2021”

Gmina Podegrodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-386 Podegrodzie, Podegrodzie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 459 033
  • Data zamieszczenia: 2021-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Podegrodzie
    Podegrodzie 248
    33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie
    tel. 184 459 033
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugpodegrodzie - Pełnomocnik
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Gminnej Stołówki w Brzeznej oraz Filii Gminnej Stołówki w Podegrodziu w roku 2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Zamówienie obejmuje 11 części: Część I zakup i dostawa: a) wody mineralnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Część II zakup i dostawa: a) przypraw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Część III zakup i dostawa: a) produktów przemiału ziarna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Część IV zakup i dostawa: a) różnych artykułów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Część V zakup i dostawa: a) dodatków deserowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Część VI zakup i dostawa: a) mięsa, wędlin, drobiu i jego przetworów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Część VII zakup i dostawa: a) ryb, mrożonek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Część VIII zakup i dostawa: a) warzyw, owoców, kiszonek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Część IX zakup i dostawa: a) jaj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Część X zakup i dostawa: a) wyrobów ciastkarskich i ciast, pieczywa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Część XI zakup i dostawa: a) nabiału i jego przetworów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3.4. Dostawy zamawianych towarów odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, z tym że: a) warzywa i owoce świeże, pieczywo oraz mięso i jego przetwory –codziennie, b) artykuły różne, przyprawy, produkty przemiału ziarna, ryby i mrożonki, jaja, wyroby ciastkarskie i ciasta, dodatki deserowe, nabiał i jego przetwory –dwa razy w tygodniu, c) woda mineralna –dwa razy w miesiącu, d) w szczególnych przypadkach wykonawca zobowiązany będzie wykonać dostawę na żądanie. 3.5. Informacje na temat asortymentu kolejnych dostaw przekazywane będą przez przedstawiciela tj.: Kierownik Gminnej Stołówki w Brzeznej - dr Renata Żabecka – Chowaniec telefonicznie lub mailem na co najmniej dwa dni przed terminem jej realizacji. W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie -Wykonawca wykona je w ciągu 24 godzin. 3.6. Dostawy muszą być zrealizowane w dni powszednie, w godzinach 6:00 – 7:00 rano lub w godzinach uzgodnionych z przedstawicielami Zamawiającego. Miejscem dostawy: a) Gminna Stołówka w Brzeznej, Brzezna 245, 33-386 Podegrodzie, b) Filia Gminnej Stołówki w Brzeznej, 33-386 Podegrodzie 525. 3.7. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania przedmiotu zamówienia do poszczególnych jednostek tj.: Gminna Stołówka w Brzeznej, Filia Gminnej Stołówki w Brzeznej (Podegrodzie 525) własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń wskazanych przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 3.8. Wykonawca odpowiada za jakość dostarczonych artykułów. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty spożywcze objęte dostawą muszą spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, w szczególności: a) posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty; b) posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia; c) posiadać odpowiedni system przewożenia towarów –zachowanie rozdzielności transportu; d) posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne; e) muszą odpowiadać normom jakościowym a w przypadku warzyw i owoców świeżych muszą być klasą I, którą określa Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) NR 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011 r. ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 123/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw. 3.9. Pojemność, gramatura produktu nie może znacząco odbiegać od pojemności, gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. Dopuszczalna tolerancja wynosi +/-20%-. W przypadku zaoferowania produktu o innej niż wskazana przez Zamawiającego pojemności/gramaturze, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania takiej ilości sztuk zamawianego produktu, która po przemnożeniu daje ilość jakiej żąda Zamawiający. 3.10. Dostarczone artykuły muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być: a) nie krótsza niż ½ okresu przydatności podanego na opakowaniu produktu: dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5, 7, 11, b) najwyższej jakości: dotyczy części 8,9, c) z bieżącej produkcji: dotyczy części 6, d) maks.12 godz. od momentu wypieku, świeże z bieżącej produkcji z wył. bułki tartej: dotyczy części 10. 3.11. Stosownie do art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych, do tych, które zostały wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7 do SIWZ. 3.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3.13. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp. 3.14. Miejsce realizacji zamówienia – Gmina Podegrodzie, miejscowość: Brzezna, Podegrodzie, powiat nowosądecki, województwo małopolskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15981000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach