Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ELEKTRYCZNYCH I MATERIAŁÓW OŚWIETLENIOWYCH DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU ŁĄCZNOŚCI

Wojskowy Instytut Łączności ogłasza przetarg

  • Adres: 05-130 Zegrze Południowe, Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 885 543 , fax. 227 822 134
  • Data zamieszczenia: 2019-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Łączności
    Warszawska 22A
    05-130 Zegrze Południowe, woj. mazowieckie
    tel. 261 885 543, fax. 227 822 134
    REGON: 10099060000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wil.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ELEKTRYCZNYCH I MATERIAŁÓW OŚWIETLENIOWYCH DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU ŁĄCZNOŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów elektrycznych i materiałów oświetleniowych dla Wojskowego Instytutu Łączności - wyspecyfikowanych w Załączniku nr 2 i 2a do SIWZ. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie niezależne części nazywając je odpowiednio: Część I – zakup i dostawa artykułów elektrycznych, Część II – zakup i dostawa materiałów oświetleniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 2 do SIWZ – dla Części I, Załącznik nr 2a do SIWZ – dla Części II, będące jednocześnie Formularzem techniczno - cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją. Podane ilości wskazanego asortymentu są ilościami orientacyjnymi, które Zamawiający zamierza zamówić i zakupić, jednakże Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń w przypadku nie zrealizowania całości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania przesunięć ilościowo-asortymentowych w trakcie realizacji zamówienia w zależności od potrzeb z zastrzeżeniem, że łączna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy łącznej kwoty brutto określonej w zawartej umowie. Przedmiot zamówienia w Część I i w Części II musi: odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego, być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np.: ilość, termin przydatności, rodzaj, parametry bez konieczności naruszania opakowania. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Produkty równoważne: użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służą jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia produkty. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne w pozycjach, gdzie Zamawiający wskazał producenta/markę. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie nazwę, producenta, symbol produktu/nr katalogowy produktów które oferuje. Oferta, w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i normami jakościowymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca wraz z dostawą zobowiązany jest wydać Zamawiającemu, pod rygorem odmowy zapłaty, wszelkie dokumenty związane z przedmiotem zamówienia, tj.: deklarację zgodności, certyfikatem CE, świadectwem jakości, atestem producenta. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wg producenta oraz typu określonego w złożonej ofercie wraz z kartami gwarancyjnymi, oraz instrukcjami w języku polskim. Możliwość zatrudnienia podwykonawców: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (pkt 1 Załącznika nr 1 do SIWZ). Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wymagania dotyczące gwarancji, rękojmi: termin ważności przedmiotu zamówienia/gwarancji musi być zgodny z warunkami producenta i wynosić nie mniej niż 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, o ile producent nie udzielił gwarancji dłuższej. Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek, wad oraz awarii załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w terminie do 5 dni od daty zgłoszenia. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez podwykonawców. Za spełnienie ewentualnych roszczeń Zamawiającego związanych z udzieloną gwarancją odpowiada Wykonawca solidarnie z podwykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31224100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - wg Załącznika nr 1 do SIWZ. Formularz techniczno-cenowy wg Załącznika nr 2, 2a (odpowiednio dla Części).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach