Przetargi.pl
Zakup i dostawa artykułów elektrycznych i materiałów oświetleniowych dla Wojskowego Instytutu Łączności

Wojskowy Instytut Łączności ogłasza przetarg

  • Adres: 05-130 Zegrze Południowe, Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 885 543 , fax. 227 822 134
  • Data zamieszczenia: 2018-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Łączności
    Warszawska 22A
    05-130 Zegrze Południowe, woj. mazowieckie
    tel. 261 885 543, fax. 227 822 134
    REGON: 1009906000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wil.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa artykułów elektrycznych i materiałów oświetleniowych dla Wojskowego Instytutu Łączności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów elektrycznych i materiałów oświetleniowych dla Wojskowego Instytutu Łączności - wyspecyfikowanych w Załączniku nr 2 i 2a do SIWZ. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie niezależne części nazywając je odpowiednio: 1) Cześć I – zakup i dostawa artykułów elektrycznych, 2) Cześć II – zakup i dostawa materiałów oświetleniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Załącznik nr 2 do SIWZ – dla Części I, 2) Załącznik nr 2a do SIWZ – dla Części II. będące jednocześnie Formularzem techniczno - cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją. Przedmiot zamówienia musi: 1) być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe, określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, 2) odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego, 3) być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania, 4) być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i normami jakościowymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 4) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu, pod rygorem odmowy zapłaty, wszelkie dokumenty związane z przedmiotem zamówienia, tj.: deklaracją zgodności, certyfikatem CE, świadectwem jakości, atestem producenta. 5) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wg producenta oraz typu określonego w złożonej ofercie wraz z kartami gwarancyjnymi, oraz instrukcjami w języku polskim. Możliwość zatrudnienia podwykonawców: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie (pkt 1 Załącznika nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wymagania dotyczące gwarancji/rękojmi: 1) Wykonawca dostarczy towar z bieżącej produkcji, tj. z 2018 r., w przypadku braku możliwości pozyskania danego elementu z bieżącej produkcji, jego data produkcji nie może być wcześniejsza niż 2015 r. (w przypadku wycofania z produkcji – z ostatniej partii produkcyjnej). 2) Termin ważności przedmiotu zamówienia/gwarancji musi być zgodny z warunkami producenta i wynosić nie mniej niż 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. 3) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek, wad oraz awarii załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w terminie do 5 dni od daty zgłoszenia. 4) Udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez podwykonawców. Za spełnienie ewentualnych roszczeń Zamawiającego związanych z udzieloną gwarancją odpowiada Wykonawca solidarnie z podwykonawcą.techniczno-cenowy, ilości poszczególnych pozycji w są wielkościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania przesunięć ilościowo-asortymentowych w zależności od potrzeb z zastrzeżeniem, że łączna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy łącznej kwoty brutto zawartej umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Oferty składane w zakresie poszczególnych Części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty, które nie zawierają pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej Części zamówienia zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31223000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach