Starostwo Powiatowe w Nysie ogłasza przetarg
- Adres: 48-300 Nysa, ul. Moniuszki 9-10
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4085065 , fax. 077 4085065
- Data zamieszczenia: 2013-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nysie
ul. Moniuszki 9-10 9-10
48-300 Nysa, woj. opolskie
tel. 077 4085065, fax. 077 4085065
REGON: 53141222000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów biurowych na 2013 rok dla Starostwa Powiatowego w Nysie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa artykułów biurowych na 2013 rok dla Starostwa Powiatowego w Nysie. 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Nysie, ul. Moniuszki 9 - 10, 48 - 300 Nysa, zwanych dalej artykułami biurowymi. Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera Załącznik Nr 2 do siwz (Załącznik Nr 1 do umowy) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.spnysa.nv.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wdrażania RPO WO 2014-2020, PO PT 2014-2020 oraz Interreg V-A CZ-PL
Dodano: 2015-11-12 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych dla Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim (nr sprawy: BOR08-2610-03/AS/2015).
Dodano: 2015-10-26 - Jednorazowa dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 (nr sprawy ZP/D/106/2015)
Dodano: 2015-10-15 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2015-08-07 - Dostawa materiałów biurowych i papieru do urządzeń poligraficznych i drukujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego. Nr postępowania: DOA-IV.272.30.2015
Dodano: 2015-07-13 - Dostawa artykułów biurowych dla pracowników Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich finansowana ze Schematu I i III Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Dodano: 2015-06-08 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii.
Dodano: 2015-03-13 - Przetarg nieograniczony na jednorazową dostawę artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 (nr sprawy ZP/D/11/2015)
Dodano: 2015-03-09 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki
Dodano: 2014-11-19 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiej Komisji Wyborczej w Opolu w związku z wyborami samorządowymi zarządzonymi na dzień 16 listopada 2014 roku
Dodano: 2014-09-29