Gmina Knurów ogłasza przetarg
- Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
- Data zamieszczenia: 2012-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
ul. dr. Floriana Ogana 5 5
44-190 Knurów, woj. śląskie
tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
REGON: 27625758700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Knurów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia obejmuje zakup i dostawę artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Knurów w latach 2012-2013, w tym min.: segregatory, skoroszyty, pudła archiwizacyjne, teczki, fastykuły, koszulki, półki (tacki) na dokumenty, zeszyty, bloki listowe, skorowidze, notesy, koperty, taśmy biurowe, sznurek, dziurkacze, zszywacze, zszywki, spinacze, nożyczki, temperówki, kleje, linijki, markery, długopisy, cienkopisy, kredki, ołówki, wkłady do długopisów, korektory, tusze do stempli, pióra, naboje do piór, gumki, kalkulatory, mazaki, itp. 2.Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3.Wykonanie zamówienia polegać będzie na realizacji potrzeb zamawiającego poprzez udzielenie wykonawcy doraźnych zleceń częściowych na dostawę artykułów biurowych z asortymentu wymienionego w ofercie - jakie zamawiający może zamówić biorąc pod uwagę swoje potrzeby, a także wielkość środków finansowych, które może przeznaczyć na realizację zamówień. 4.Zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczał w całym okresie realizacji umowy artykuły biurowe producentów wskazanych w ofercie. 5.Dostarczane artykuły biurowe muszą być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania oraz posiadać termin przydatności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 6.Artykuły biurowe winny posiadać atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami. 7.Podane w opisie przedmiotu zamówienia w /Wykazie zamawianych artykułów biurowych na 1 rok/ ilości artykułów biurowych będą służyły wyłącznie do porównania ofert pod względem spełniania kryterium ceny w celu wyboru najkorzystniejszej oferty i określają szacunkowo ilości - zapotrzebowanie na artykuły biurowe na okres jednego roku. 8.Zamówione każdorazowo artykuły biurowe Wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00 do 13:00 w ciągu 3 dni od daty złożonego zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy to artykuły biurowe należy dostarczyć w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 9.Dostawy odbywać się będą transportem i na koszt wykonawcy przez cały okres realizacji zamówienia. 10.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca może zaproponować produkt taki sam lub lepszy, który będzie spełniał wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w SIWZ. 11.W przypadku zaoferowania asortymentów równoważnych wykonawca na wezwanie zamawiającego dostarczy szczegółowe informacje o charakterystyce zaoferowanego produktu. 12.Niniejsze postępowanie stanowi jedną z części zamówienia dotyczącego zakupu materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Knurów o łącznej wartości szacunkowej 103.263,04 zł, co stanowi 25.689,88 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostarczanie artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-21 - Zakup wyprawki dla uczniów pierwszych klas rybnickich szkół podstawowych.
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa artykułów plastycznych i biurowych do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa urządzeń biurowych: Zad. 1 - Urządzenia wielofunkcyjne, Kserokopiarka Zad. 2 - Niszczarki
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG. znak sprawy 38/WOG/2016
Dodano: 2016-05-05 - Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz ploterów dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu - 2 zadania
Dodano: 2016-04-13 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG
Dodano: 2016-03-16 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz papieru
Dodano: 2016-03-08