Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej ogłasza przetarg
- Adres: 43-384 Jaworze, ul. Słoneczna 83
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8172166 (-67) , fax. 033 8173463
- Data zamieszczenia: 2014-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej
ul. Słoneczna 83 83
43-384 Jaworze, woj. śląskie
tel. 033 8172166 (-67), fax. 033 8173463
REGON: 00029760300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja-jaworze.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 3 części: I część zamówienia -pozostałe artykuły biurowe; II część zamówienia -papier; III część zamówienia -tonery. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia stanowi zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 3 części: a) część I zamówienia - pozostałe artykuły biurowe; b) część II zamówienia - papier; c) część III zamówienia - tonery. 2. Zamówienie swoim zakresem obejmuje również: a). wszelkie naprawy lub wymiany przedmiotu zamówienia, w razie uszkodzenia go podczas wykonywania transportu, rozładunku, montażu i instalacji, b). inne czynności wynikające ze specyfikacji zamówienia. Rozdział II: Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów biurowych w asortymencie i ilościach podanych w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki od 1-3 do SIWZ, z podziałem na poszczególne części, z których każda stanowi odrębny przedmiot zamówienia: a) część I zamówienia - pozostałe artykuły biurowe; b) część II zamówienia - papier; c) część III zamówienia - tonery. 2. Przedmiot zamówienia został wyszczególniony oraz opisany zgodnie z załącznikiem nr 1, 2,3 do umowy stanowiący jednocześnie załącznik nr 2,3,4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacja-jaworze.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-06-13 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i niszczarek dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
Dodano: 2016-05-12 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-23 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-03-23 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa materiałów biurowych w 2016 roku.
Dodano: 2016-01-18 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-1/16
Dodano: 2016-01-05 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-1/16
Dodano: 2016-01-05 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-1/16
Dodano: 2016-01-05