Jednostka Wojskowa Nr 4724 ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, ul. Tyniecka 45
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 132 569 , fax. 261 132 510
- Data zamieszczenia: 2016-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4724
ul. Tyniecka 45 45
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. 261 132 569, fax. 261 132 510
REGON: 12086371600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów biurowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa artykułów biurowych. Część nr 1 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 1 (JW 4724). Część nr 2 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 2 (JW 4724). Część nr 3 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 3 (JW 4724). Część nr 4 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 4 (DKWS). Część nr 5 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 5 (DKWS). Część nr 6 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 6 (DKWS). Część nr 7 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 7 (JW 3940). Część nr 8 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 8 (JW 3940).Część nr 9 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 9 (JW 3940). Część nr 10 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 10 (Klub WS). Część nr 11 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 11 (Klub WS). Część nr 12 - zakup i dostawa papieru do drukowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium, dotyczy każdej części.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: jw4724.przetargi@wp.mil.pl, bip.mon.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa materiałów biurowych dla zabezpieczenia bieżącej pracy Oddziału ZUS w Nowym Sączu
Dodano: 2016-07-04 - DOSTAWA TONERÓW I KASET DO DRUKAREK ORAZ MATERIAŁY BIUROWE
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego dla potrzeb GDDKiA Oddział w Krakowie
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz kopert z nadrukiem
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP. 2711.38.2016
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa artykułów biurowych dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/16/2016
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-04-14