Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-301 Rzeszów, ul. Lwowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 664 000 , fax. 178 664 702
- Data zamieszczenia: 2020-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
ul. Lwowska 60
35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 664 000, fax. 178 664 702
REGON: 69069752900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawa aparatury medycznej na potrzeby funkcjonowania centrum urazowego dzieci - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zakup i dostawa aparatury medycznej na potrzeby funkcjonowania centrum urazowego dzieci Pakiet nr 1 - Łóżka wielofunkcyjne regulowane elektrycznie dla pacjentów urazowych oraz szafki przyłóżkowe Pakiet nr 2 - Pompy infuzyjne Pakiet nr 3 - Pompy do żywienia pozajelitowego Pakiet nr 4 - Dermatom do pobierania płatków skórnych u dzieci chirurgiczny Pakiet nr 5 - Pulsoksymetr z możliwością pomiaru poziomu Hb Pakiet nr 6 - Pulsoksymetry Pakiet nr 7 - Pulsoksymetry Pakiet nr 8 - Drobny sprzęt medyczny Pakiet nr 9 - Kardiomonitor podstawowy Pakiet nr 10 - Napędy ortopedyczne Pakiet nr 11 - Stół opatrunkowy z podnośnikiem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz oferty Załącznik Nr 1. 2) Wypełniony Formularz cenowy. Załącznik Nr 2 – dla każdego zaoferowanego Pakietu 3) Wypełnione Zestawienie parametrów technicznych Załącznik Nr 5 - dla każdego zaoferowanego Pakietu. 4) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona; 6) W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja, wspólnicy spółki cywilnej lub inne) obowiązują następujące zasady: 1. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii), o którym mowa w pkt. 1. 3. Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 4. Dokumenty, o których mowa w rozdziale X pkt. 4.3. składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5. Oferta musi być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub ustanowionego pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną