Przetargi.pl
zakup i dostawa aparatu do krioterapii do ZOZ w Pińczowie CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne 33165000-4 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii (numer sprawy ZOZ/ZP/24/12/2011)

Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 28-400 Pińczów, ul. Armii Krajowej 22
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3573031 , fax. 041 3572491
  • Data zamieszczenia: 2011-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie
    ul. Armii Krajowej 22 22
    28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3573031, fax. 041 3572491
    REGON: 28100000204289
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpinczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa aparatu do krioterapii do ZOZ w Pińczowie CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne 33165000-4 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii (numer sprawy ZOZ/ZP/24/12/2011)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Zakup i Dostawa aparatu do krioterapii do ZOZ w Pińczowie. 2. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: ZOZ/ZP/24/12/2011 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne 33165000-4 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii 3. Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy: zakupu i dostawy aparatu do krioterapii do ZOZ w Pińczowie (1 sztuka) z transportem i z montażem w miejscu przeznaczenia na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymaganych parametrów stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił: a) zainstalowanie i uruchomienie urządzenia w siedzibie Zamawiającego; b) pełną gwarancję na oferowany sprzęt medyczny minimum 24 miesiące od dnia dokonania odbioru końcowego przez Zamawiającego; c) wszystkie wymagane przez producenta oferowanego sprzętu medycznego przeglądy w okresie gwarancji (bez dodatkowych kosztów); d) czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie dłuższy niż 48 godzin od momentu zgłoszenia przez użytkownika - pracownika Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; e) czas naprawy gwarancyjnej nie dłużej niż 4 dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez użytkownika - pracownika Zamawiającego. Czas naprawy gwarancyjnej może przedłużyć się i trwać do 7 dni roboczych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez użytkownika - pracownika Zamawiającego, w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych od producenta z zagranicy; f) wymianę podzespołu na nowy w przypadku 3 nieskutecznych napraw danego podzespołu, g) minimum 10 letni okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych; h) stałą opiekę serwisową w okresie gwarancyjnym przez autoryzowany serwis producenta w kraju, lub serwis upoważniony przez producenta; i) serwis pogwarancyjny świadczony na podstawie odrębnej umowy między stronami przez autoryzowany serwis producenta w kraju lub serwis upoważniony przez producenta, z przystąpieniem do usługi serwisowej w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu zgłoszenia przez użytkownika - pracownika Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; j) rękojmię za wady fizyczne i prawne; k) instrukcję obsługi w języku polskim i instrukcję serwisową w języku polskim; l) bezpłatne przeszkolenie personelu w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpinczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach