Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie ogłasza przetarg
- Adres: 28-400 Pińczów, ul. Armii Krajowej 22
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3573031 , fax. 041 3572491
- Data zamieszczenia: 2011-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie
ul. Armii Krajowej 22 22
28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3573031, fax. 041 3572491
REGON: 28100000204289 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpinczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawa aparatu do krioterapii do ZOZ w Pińczowie CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne 33165000-4 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii (numer sprawy ZOZ/ZP/24/12/2011) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Zakup i Dostawa aparatu do krioterapii do ZOZ w Pińczowie. 2. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: ZOZ/ZP/24/12/2011 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne 33165000-4 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii 3. Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy: zakupu i dostawy aparatu do krioterapii do ZOZ w Pińczowie (1 sztuka) z transportem i z montażem w miejscu przeznaczenia na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymaganych parametrów stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił: a) zainstalowanie i uruchomienie urządzenia w siedzibie Zamawiającego; b) pełną gwarancję na oferowany sprzęt medyczny minimum 24 miesiące od dnia dokonania odbioru końcowego przez Zamawiającego; c) wszystkie wymagane przez producenta oferowanego sprzętu medycznego przeglądy w okresie gwarancji (bez dodatkowych kosztów); d) czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie dłuższy niż 48 godzin od momentu zgłoszenia przez użytkownika - pracownika Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; e) czas naprawy gwarancyjnej nie dłużej niż 4 dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez użytkownika - pracownika Zamawiającego. Czas naprawy gwarancyjnej może przedłużyć się i trwać do 7 dni roboczych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez użytkownika - pracownika Zamawiającego, w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych od producenta z zagranicy; f) wymianę podzespołu na nowy w przypadku 3 nieskutecznych napraw danego podzespołu, g) minimum 10 letni okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych; h) stałą opiekę serwisową w okresie gwarancyjnym przez autoryzowany serwis producenta w kraju, lub serwis upoważniony przez producenta; i) serwis pogwarancyjny świadczony na podstawie odrębnej umowy między stronami przez autoryzowany serwis producenta w kraju lub serwis upoważniony przez producenta, z przystąpieniem do usługi serwisowej w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu zgłoszenia przez użytkownika - pracownika Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; j) rękojmię za wady fizyczne i prawne; k) instrukcję obsługi w języku polskim i instrukcję serwisową w języku polskim; l) bezpłatne przeszkolenie personelu w siedzibie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpinczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą montażem i instalacją unitu laryngologicznego dla Kliniki Otolaryngologii Chirurgii Głowy i Szyi Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2016-07-27 - Wysokospecjalistyczny sprzęt dla ośrodków transplantacyjnych, banków tkanek i komórek oraz medycznych laboratoriów testujących tkanki, narządy i komórki
Dodano: 2016-07-27 - Zakup wraz z dostawą montażem i instalacją aparatu USG dla Kliniki Endokrynologii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2016-07-27 - Wysokospecjalistyczny sprzęt dla ośrodków transplantacyjnych, banków tkanek i komórek oraz medycznych laboratoriów testujących tkanki, narządy i komórki
Dodano: 2016-07-26 - Separatory komórkowe i urządzenie do fototerapii pozaustrojowej
Dodano: 2016-07-22 - Wysokospecjalistyczny sprzęt
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa urządzeń medycznych w tym: Aparatu USG z ramieniem C , Aparatu do hemodializ wg zadań 1 i 2
Dodano: 2016-06-29 - Zakup wraz z dostawą foteli do podawania chemioterapii oraz foteli do pobierania krwi dla Działu Chemioterapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2016-06-13 - Zakup wraz z dostawą maceratora dla Działu Chirurgii Onkologicznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2016-05-23 - Zakup i dostawa aparatury medycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju
Dodano: 2016-04-21