Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Lipowa 190
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 684 26 79 , fax. 085 684 26 79
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Lipowa 190 190
17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 085 684 26 79, fax. 085 684 26 79
REGON: 05058250000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl e-mail : spzoz@onet.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa aparatu do hemodializy i zestawu wideobronchofiberoskopu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa aparatu do hemodializy i zestawu wideobronchofiberoskopu nr sprawy : 2010/PN/S.MED/01 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331811003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Pakiet nr 1 - 700,00 zł, Pakiet nr 2 - 2.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: -spełniają wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania , -posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a.wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1, b.wypełnione zestawienie parametrów i warunków granicznych- załącznik nr 2 oraz foldery, prospekty producenta lub instrukcje obsługi, potwierdzające obecność posiadanych funkcji urządzenia c.aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy , d.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późniejszymi zmianami ) - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, e.koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem f.wypełniony i zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, g.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, h.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, i.opłaconą polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia , j.aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), deklaracje zgodności CE wszelkie posiadane atesty na zaoferowany asortyment.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.hajnowka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawę dializatorów, linii krwi i sprzętu specjalistycznego dla Stacji Dializ Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2016-04-13 - Znak sprawy: SPZOZ APMED / 2015
Dodano: 2015-12-02 - dostawa dializatorów, linii krwi i sprzętu specjalistycznego dla Stacji Dializ Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2015-04-01 - przetarg nieograniczony na dostawę 2 sztuk aparatów do hemodializ do Stacji Dializ USK w Białymstoku ul.Żurawia 14.
Dodano: 2014-06-02 - Dzierżawa z serwisowaniem 1 aparatu do hemodializ oraz dostawą zużywalnych materiałów medycznych i technicznych - na okres 3 lat .
Dodano: 2013-10-15 - Dzierżawa z serwisowaniem 4 aparatów do hemodializ oraz dostawą zużywalnych materiałów medycznych i technicznych - na okres 3 lat .
Dodano: 2013-04-05 - Znak sprawy: SPZOZ APMED / 2012
Dodano: 2012-11-15 - Dostawa sprzętu na Stację Dializ dla SZW w Suwałkach
Dodano: 2012-08-03 - Zakup i dostawa aparatu do hemodializy - szt. 1
Dodano: 2012-02-23 - SPZOZ AP_MED / 2011
Dodano: 2011-12-01