Przetargi.pl
Zakup i dostawa akumulatorów do samochodów/motocykli służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2016-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa akumulatorów do samochodów/motocykli służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa fabrycznie nowych (nie używanych, nie regenerowanych, wolnych od wad fizycznych, akumulatorów do samochodów/motocykli służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ - stanowiącym wykaz cennik asortymentowo ilościowy. Wymagania ogólne: 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać akumulatory fabrycznie nowe, nie używane, nie regenerowane, wolne od wad fizycznych. 2. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę akumulatory muszą spełniać wymagania postawione przez Zamawiającego w zakresie pojemności i minimalnego prądu rozruchu oraz posiadać odpowiednie gabaryty umożliwiające ich montaż w pojeździe 3. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę akumulatory muszą posiadać min. 24 miesięczny okres gwarancji bez utarty lub ograniczenia okresu gwarancji z powodu użytkowania ich w pojazdach wyposażonych w sygnalizacje uprzywilejowania w ruchu drogowym oraz urządzeń łączności radiowej. 4. Miejscem dostawy akumulatorów będą Stacje Obsługi Transportu KWP z s. Radomiu w: Radomiu, ul. Energetyków 14, Płocku, ul. Kilińskiego 8, Ostrołęce, ul. Korczaka 16, Siedlcach ul. Starowiejska 66 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania innego adresu dostawy na obszarze działania Komendy Wojewódzkiej Policji z s. w Radomiu. 6. Dostarczone akumulatory muszą być zalane, naładowane i gotowe do zamontowania w motocyklu/motorowerze/ samochodzie wraz z załączoną wypełnioną kartą gwarancyjną i instrukcją obsługi w języku polskim 7. Ilość zamawianych akumulatorów będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwać w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu dokonania zamówień o łącznej wartości mniejszej niż określonej w umowie, jednak nie mniejszej niż 70% łącznej wartości umowy. 8. Liczba dostaw, rodzaj i ilość akumulatorów będzie zależna od potrzeb warsztatowych Zamawiającego. 9. Zamawiający ustala minimalną ilość pojedynczej dostawy na min. 3 szt. akumulatorów. W przypadku złożenia przez Zamawiającego zamówień na mniejszą ilość, Wykonawca przystąpi do ich realizacji w chwili gdy ich liczba osiągnie ww. ilość. 10. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, zgodnie z Ustawą z dnia 24 kwietnia 2009r. o bateriach i akumulatorach (tj. Dz. U. z 2015r. poz. 687) zobowiązany jest do: 11. Odbioru od Zamawiającego oraz przekazaniu do utylizacji zużytych akumulatorów, w ilości nie większej niż liczba dostarczonych akumulatorów - w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 12. Przekazania Zamawiającemu każdorazowo - w terminie 5 dni roboczych licząc od daty odbioru od Zamawiającego zużytych akumulatorów kopii asygnaty na odebrane od Zamawiającego zużyte akumulatory oraz Karty Przekazania Odpadu zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21 z późń.zm).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 314310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach