Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA AKCESORIÓW, MATERIAŁÓW I AKUMULATORÓW DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA AKCESORIÓW, MATERIAŁÓW I AKUMULATORÓW DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa akcesoriów, materiałów i akumulatorów do pojazdów służbowych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2, 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ – Formularze cenowe (odpowiednio do części). 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (odpowiednio do części). 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 4 części: Część 1 – zakup i dostawa akcesoriów i materiałów do pojazdów, Część 2 – zakup i dostawa akumulatorów do pojazdów, Część 3 – zakup i dostawa akumulatorów do sprzętu łączności, Część 4 – zakup i dostawa akumulatorów. 5.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Dla części 1, 2, 3 i 4: dostarczony przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy, zapakowany w oryginalne opakowania producenta, posiadające na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu z logo i nazwą producenta, opisem zawartości w języku polskim, oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. dostarczony przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy, zgodnie z obowiązującymi normami przedmiotowo- jakościowymi w I klasie. b)Dla części 1: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (art. 29 ust. 3 ustawy Pzp), w stosunku do produktów wskazanych przez Zamawiającego w Formularzu cenowym (Załącznik 2 do SIWZ w poz. 14, 20, 21, 22, 26, 27, 29, 34, 36, 39, 42, 245, 246 ). Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest podać w wymienionych wyżej pozycjach Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ typ/model nazwa producenta. Oferta, w której Wykonawca nie poda w/w informacji w poz. 14, 20, 21, 22, 26, 27, 29, 34, 36, 39, 42, 245, 246 (towary równoważne) zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp. Do produktów tych muszą być dołączone opisy techniczne. c)Dla części 2 i 4: Towar musi być wyprodukowany nie wcześniej niż w pierwszym kwartale 2019 roku i dostarczony wraz z indywidualnymi kartami gwarancyjnymi i instrukcją obsługi w języku polskim dla każdego akumulatora. Towar musi spełniać warunki techniczne normy PN-EN 50342-1:2016-01 na spełnienie warunków odnośnie szczelności, hermetyczności obudów, odporności na wstrząsy i wibracje. Na każdym z dostarczonych urządzeń musi być umieszczona data produkcji akumulatora (data formowania). W przypadku umieszczenia przez producenta daty produkcji w formie kodowej, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy informację dotyczącą sposobu kodowania daty przez producentów akumulatorów wraz ze szczególnym opisem systemu kodowania, który umożliwi sprawdzenie daty produkcji. Gwarancja zakupionego towaru musi być zgodna z gwarancją zawartą w złożonej ofercie przez wykonawcę liczonym od daty przyjęcia towaru przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga minimum 24 miesiące gwarancji. d)Dla części 3: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (art. 29 ust. 3 ustawy Pzp), w stosunku do produktów wskazanych przez Zamawiającego w Formularzu cenowym (Załącznik 2.2 do SIWZ w poz. 2, 3, 4). Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest podać w wymienionych wyżej pozycjach Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2.2 do SIWZ typ/model nazwa producenta. Oferta, w której Wykonawca nie poda w/w informacji w poz. 2, 3, 4 (towary równoważne) zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp. Do produktów tych muszą być dołączone opisy techniczne. Gwarancja zakupionego towaru musi być zgodna z gwarancją zawartą w złożonej ofercie przez wykonawcę liczonym od daty przyjęcia towaru przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga minimum 24 miesiące gwarancji. 6.Prawo opcji – dotyczy części 1 i 2: 1)Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 2, 2.1) oraz przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w ilości wskazanej w Formularzu cenowym. Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe według cen jednostkowych i na zasadach określonych w zamówieniu podstawowym, oraz zgodnie z umową dotyczącą zamówienia podstawowego. 2)Zamawiający powiadomi Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym. 3)Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. Skorzystanie z prawa opcji rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 4)korzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego. Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym przez Zamawiającego na piśmie z co najmniej 5- dniowym wyprzedzeniem. Realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi najpóźniej do 29.11.2019r. Dostawa nastąpi w terminie 5 dni od daty przesłania zamówienia przez Zamawiającego. 7.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 8.Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 9.W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 10.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w związku z art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2)Formularze cenowe - wypełnione i podpisane wg wzoru określonego w załączniku nr 2, 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ (odpowiednio dla części). 2.Pełnomocnictwo: 1)w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2)pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach