Przetargi.pl
Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu

Sąd Okręgowy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-745 Poznań, Al. Marcinkowskiego 32
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 85 66 004 , fax. 61 85 66 087
  • Data zamieszczenia: 2011-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Poznaniu
    Al. Marcinkowskiego 32 32
    61-745 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 85 66 004, fax. 61 85 66 087
    REGON: 00032385500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa akcesoriów komputerowych, których szczegółowy wykaz zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (część A i/lub część B), do siedziby Zamawiającego : - Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32, 61-745 Poznań; (magazyn sprzętu informatycznego). 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść do magazynu sprzętu informatycznego lub innego wskazanego pomieszczenia na własny koszt kompletną partię dostawy tzn. obejmującą całość przedmiotowego zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 2, część A i lub część B. 2. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o terminie dostawy w formie pisemnej przesłanej faksem pod numer 61 856 60 91, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 3. Wykonawca przekaże asortyment zawarty w § 1 pkt.1 wzoru umowy, zgodnie z wykazem rodzajowym oraz ilościowym i w jakości odpowiadającej zobowiązaniom określonym w ofercie. 4. Przy przekazaniu-odbiorze dostawy uczestniczyć będzie pracownik Wykonawcy (lub inna osoba wskazana przez Wykonawcę) oraz pracownik Zamawiającego w celu stwierdzenia ilościowej zgodności bądź niezgodności przedmiotu zamówienia. Na tę okoliczność Wykonawca sporządzi ilościowy protokół zdawczo-odbiorczy, a jego kopię podpisaną przez pracownika Wykonawcy i Zamawiającego prześle do siedziby Zamawiającego. 5. Zamawiający może odmówić odbioru towaru niezgodnego co do ilości i rodzaju z zamówieniem. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. 6. W sytuacji opisanej w ust. 6 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia całości przedmiotu zamówienia w ciągu 3 dni roboczych. 7. Wykonawca gwarantuje, że każdy egzemplarz dostarczonego wyrobu jest wolny od wad fizycznych, prawnych oraz posiada cechy zgodne z cechami określonymi w specyfikacji technicznej oferty przetargowej. 8. W ciągu 7 dni od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego dokona on odbioru jakościowego. Fakt zgodności lub niezgodności z przedmiotem zamówienia Zamawiający potwierdzi pisemnie w formie protokołu odbioru jakościowego przesłanego do Wykonawcy w formie określonej w ust. 20 lit b. 9. Za ujawnione wady dostarczonego towaru odpowiada Wykonawca i zobowiązuje się do wymiany uszkodzonych elementów na własny koszt, na towar o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od chwili ujawnienia jego wad. 10. Wykonawca odpowiada za wady prawne i fizyczne, ujawnione w dostarczonych wyrobach, ponosi z tego tytułu wszelkie zobowiązania. Jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli dostarczone wyroby: a) stanowią własność osoby trzeciej, albo jeżeli są obciążone prawem osoby trzeciej, b) mają wadę zmniejszającą ich wartość lub użyteczność wynikającą z ich przeznaczenia, nie mają właściwości wymaganych przez Zamawiającego, albo jeżeli dostarczono je w stanie niezupełnym lub niekompletnym. 12. Jeżeli Wykonawca dostarczył Zamawiającemu zamiast wyrobów wadliwych takie same wyroby nowe - wolne od wad, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili ich dostarczenia. Wymiany wyrobów Wykonawca dokona bez żadnej dopłaty, nawet gdyby ceny na takie wyroby uległy zmianie. 13. Na wyroby dostarczone na podstawie umowy Wykonawca udzieli gwarancji na okres zgodny z załącznikiem nr 2, licząc od daty podpisania protokołu jakościowego o którym mowa w ust. 9. 14. Zamawiający może wykorzystać uprawnienia z tytułu gwarancji za wady fizyczne i prawne wyrobów niezależnie od uprawnień wynikających z rękojmi. 15. Utrata roszczeń z tytułu wad fizycznych i prawnych nie następuje mimo upływu terminu gwarancji, jeżeli Wykonawca wadę podstępnie zataił. 16. Wszystkie naprawy gwarancyjne powinny być odnotowane w karcie gwarancyjnej. Adnotacji dokonuje Wykonawca po dokonaniu naprawy. 17. W przypadku trzech napraw gwarancyjnych tego samego elementu, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany elementu na nowy. W przypadku wymiany elementu na nowy, gwarancja biegnie od początku. 18. Odbiór i zwrot sprzętu wysłanego do naprawy gwarancyjnej odbywać się będzie w formie door-to-door czyli pracownik Wykonawcy odbiera uszkodzony element z siedziby Zamawiającego i po naprawie dostarcza do siedziby Zamawiającego. Na okoliczność odbioru i dostarczenia sprzętu każdorazowo sporządzany jest stosowny protokół. Procedura odbioru i zwrotu sprzętu: a) Zamawiający zgłasza awarię w formie zgodniej z ust. 20 lit b wzoru umowy b) odbiór przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego sprzętu w ciągu 24 godzin od zgłoszenia (w przypadku gdy zgłoszenie wypada w piątek - odbiór sprzętu następuje najpóźniej w poniedziałek) wraz ze sporządzonym przez Wykonawcę protokołem przekazania sprzętu podpisanym przez przedstawicieli Wykonawcy oraz Zamawiającego c) naprawa w terminie max 14 dni od daty przekazania do naprawy widniejącej na protokole przekazania do naprawy d) dostarczenie naprawionego sprzętu do siedziby Zamawiającego wraz ze stosownym protokołem przekazania sprzętu e) wpisanie przez przedstawiciela Wykonawcy stosownej adnotacji do karty gwarancyjnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302372001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: W przypadku składania oferty na część A: 2 731 zł. W przypadku składania oferty na część B: 195 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach