Przetargi.pl
Zakup i dostawa 660 Mg wapna hydratyzowanego luzem

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 01-161 Warszawa, ul. Obozowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3910100 , fax. 22 3910296
  • Data zamieszczenia: 2021-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o.
    ul. Obozowa 43
    01-161 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3910100, fax. 22 3910296
    REGON: 01531445100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Usługi komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa 660 Mg wapna hydratyzowanego luzem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wapna hydratyzowanego wg normy PN EN 459-1 CL 90-S luzem dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o., zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem i na swój koszt do magazynu (silosa) jednostki podległej Zamawiającemu zlokalizowanego na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów OUZ-2, ul. Zabraniecka 2, 03-872 Warszawa (magazyn czynny w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00), w terminie nieprzekraczającym wymaganego terminu realizacji zamówienia częściowego. Umowa realizowana będzie w trybie dostaw sukcesywnych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Wymagany termin realizacji zamówienia częściowego: do 3 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Każdorazowa dostawa partii surowca będzie wywoływana zamówieniem złożonym telefonicznie, pisemnie lub e-mailem Wykonawcy co najmniej 3 dni robocze przed wymaganym terminem dostawy. W przypadku braku możliwości odbioru przez Zamawiającego dostawy zaplanowanej zgodnie z ww. zapisem z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Zamawiający ma obowiązek powiadomić Wykonawcę w ciągu 48 godzin od powzięcia wiadomości o zaistnieniu takiej sytuacji telefonicznie i potwierdzić jak najszybciej pisemnie lub e-mailem, wskazując jednocześnie nowy termin tej dostawy w tym samym miesiącu lub miesiącu następnym. Z tytułu zmiany terminu dostawy w określonym powyżej trybie Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia. Planowane ilości zakupów: 1. Minimalna ilość zakupu: 150 Mg (wielkość minimalna wynika z możliwości wystąpienia bardzo poważnej awarii instalacji spalania odpadów a tym samym braku zapotrzebowania na dostawy surowca do oczyszczania spalin, w tym przypadku wapna hydratyzowanego, w dłuższej perspektywie czasu). 2. Maksymalna ilość zakupu: 660 Mg. Umowa będzie realizowana w oparciu o cenę jednostkową zaproponowaną przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej oraz w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą (telefonicznie, pisemnie lub e-mailem) zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że umowa będzie realizowana do wyczerpania maksymalnych wielkości zamówienia – maksymalna ilość zakupu (umowa zostanie podpisana na maksymalną wielkość zamówienia). Zamawiający zobowiązuje się do realizacji minimalnej ilości zamówienia zgodnie z ilościami wskazanymi wyżej i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałej ilości zamówienia – do jej maksymalnej wielkości określonej powyżej – na zasadach prawa opcji. Dla celów porównania ofert w zakresie kryterium ceny oraz sprawdzenia, czy wartość oferty nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, brana będzie pod uwagę wartość oferty skalkulowana dla maksymalnej wielkości zamówienia. Wykonawca pokrywa koszty transportu, rozładunku, ubezpieczeń, opłaty celne i podatkowe oraz wszelkie inne koszty związane z dostawą surowca. Dostawy będą realizowane przez Wykonawcę za pomocą samochodu-cysterny. W punkcie odbioru wapna znajdują się przyłącza strażackie (typu STORZ): • DN50 dla sprężonego powietrza - typ 52 C, • DN75 dla wapna – typ 75-B. W związku z tym, samochód-cysterna Wykonawcy powinien być również wyposażony w odpowiadające złącza. Nie ma formalnych wymagań co do długości węży wykorzystywanych w trakcie rozładunku. Węże standardowej długości 6 m są wystarczające. Na terenie Zakładu znajdują się powierzchnie utwardzone, na których odbywa się wewnątrzzakładowy ruch pojazdów samochodowych. Podłoże przy punkcie rozładunku wapna, jak również trasa do niego prowadząca, jest utwardzona w odpowiedni sposób i możliwy jest na niej ruch pojazdów samochodowych. W przypadku dostawy przez Wykonawcę surowca w samochodzie - cysternie z innym typem przyłączy, Zamawiający odmówi przyjęcia surowca, a tym samym Zamawiający uzna dostawę jako niezrealizowaną. Zamawiający zastrzega brak możliwości zasilania cysterny sprężonym powietrzem, w tym przypadku samochód-cysterna Wykonawcy powinien być wyposażony we własną sprężarkę umożliwiającą rozładunek surowca. Przewidywana częstotliwość dostaw przy zakładanym zużyciu 1,5 Mg dziennie wynosi około 8 dni. Zakładana ilość surowca w dostawie częściowej: około 13Mg. Uwaga: Ilość surowca w zamówieniu częściowym i częstotliwość dostaw, w wyniku doświadczenia eksploatacyjnego mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Nie oznacza to istotnej zmiany warunków umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24213000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach