Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
- Data zamieszczenia: 2015-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18 16/18
61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
REGON: 00051433100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw. gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa 4 sztuk monochromatycznych kserokopiarek wielofunkcyjnych wolnostojących A3 i 5 sztuk kolorowych kserokopiarek wielofunkcyjnych wolnostojących A3 dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu 4 sztuk monochromatycznych kserokopiarek wielofunkcyjnych wolnostojących A3 i 5 sztuk kolorowych kserokopiarek wielofunkcyjnych wolnostojących A3. 2. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania dyrektywy CE oraz posiadać naniesione oznaczenie CE. 4. Do każdego urządzenia musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym numerem seryjnym, a także instrukcja obsługi w języku polskim. 5. W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) należy bezwzględnie podać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 6. Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany po 01.01.2015 r. 7. Dostarczony sprzęt musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2007 nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania normy energetycznej Energy Star. 8. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 9. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania koniecznych przeglądów gwarancyjnych. 10. Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 6 - mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, cyfrowego, A3, kolorowego.
Dodano: 2015-11-16 - Wyposażenie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Królikowie
Dodano: 2014-08-14 - Wyposażenie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Królikowie
Dodano: 2014-07-25 - Najem urządzeń wielofunkcyjnych do kopiowania, drukowania i skanowania wraz z pełną obsługą serwisową oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych i papieru
Dodano: 2013-12-06 - Dostawa fabrycznie nowego skanera wielkoformatowego wraz z kontrolerem do zarządzania i edycji zeskanowanych dokumentów dla Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lesznie
Dodano: 2012-07-06 - Dzierżawa wielofunkcyjnego urządzenia kopiującego
Dodano: 2011-08-03 - Najem urządzeń wielkoformatowych wraz z pełną obsługą serwisową oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych i papieru
Dodano: 2011-03-23 - Dostawa, montaż i serwis kolorowej kserokopiarki
Dodano: 2009-10-07 - DOSTAWA OPROGRAMOWANIA, CZĘŚCI DO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ POZOSTAŁEGO SPRZĘTU DLA ODZIAŁU GOSPODARCZEGO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3477 W LESZNIE.
Dodano: 2009-04-28