Przetargi.pl
Zakup i dostawa 450 ton węgla w 2020 roku

Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów w Damasławku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-110 Damasławek, Słoneczna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 26 13 039, , fax. 0-67 26 13 039
  • Data zamieszczenia: 2020-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów w Damasławku
    Słoneczna 4
    62-110 Damasławek, woj. wielkopolskie
    tel. 0-67 26 13 039, , fax. 0-67 26 13 039
    REGON: 57086192400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspdam.biposwiata.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa 450 ton węgla w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy węgla sortymentu: groszek w ilości 445 ton (kupujący zwolniony ustawowo z podatku akcyzowego) oraz groszek w ilości 5 ton (z nałożonym podatkiem akcyzowym), wraz z transportem i rozładunkiem o parametrach i na zasadach określonych w niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Parametry zamawianego węgla: - klasa ziarnowa 8 mm – 31,5 mm – nie więcej niż 10% podziarna w ziarnie - węgiel kamienny typ 31 – płomienny - wartość opałowa Q_i^r– nie mniej niż 27 000 kJ/kg - zawartość popiołu do 10% - zawartość wilgoci do 10 % - zawartość siarki – max. 0,6% - zawartość kamienia – nie więcej jak 5% - niskie pęcznienie - nie zlepianie się podczas spalania. Ze względów technologicznych (kotły c.o. z podajnikiem ślimakowym) granulacja węgla ekogroszek (groszek) nie może być wyższa niż 31,5 mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Termin oraz wielkość dostaw uzgadniana będzie za pośrednictwem zamówienia wysyłanego listownie, faksem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Wykonawca zrealizuje dostawę w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Dostawy będą realizowane w uzgodnionych terminach w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00. Należność za każdą z dostaw będzie uiszczana przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie ustalonym w umowie. Do każdej dostawy Wykonawca dostarczy dokument dostawy oraz świadectwo jakości dostarczanej partii towaru wystawione przez uprawniony podmiot. Dokument dotyczący jakości towaru będzie zawierać wyniki badań: wartości opałowej, zawartości w nim popiołu, wilgoci oraz siarki. Brak powyższych dokumentów będzie stanowić dla Zamawiającego podstawę do odmowy przyjęcia danej partii. Każda partia będzie ważona przez Zamawiającego na wadze wskazanej przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości w terminie 30 dni od daty dostawy. Reklamacja jakościowa dotyczyć może w szczególności ziarnistości (granulacji), wartości opałowej oraz zawartości w nim popiołu i wilgoci oraz spiekalności. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy, w szczególności niedotrzymania terminu dostawy przedmiotu zamówienia i innych, przewidzianych umową. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym w załącznikach do SIWZ, a zwłaszcza zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy. SIWZ stanowić będzie załącznik do umowy. Poszczególne partie dostawy - około 25 - 30 ton.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje dodatkowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -pełnomocnictwo w przypadku jego wystąpienia, -dokument potwierdzający że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach