Przetargi.pl
Zakup i dostawa 3 zestawów pojemników w kształcie IGLOO-DZWON o całkowitej pojemności 2, 5m3

Gmina Miejska Sandomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 6440100 , fax. 015 6440100
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Sandomierz
    Plac Poniatowskiego 3 3
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 6440100, fax. 015 6440100
    REGON: 83040992700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa 3 zestawów pojemników w kształcie IGLOO-DZWON o całkowitej pojemności 2, 5m3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 3 zestawów pojemników w kształcie IGLOO-DZWON o całkowitej pojemności 2,5m?- służących do selektywnej zbiórki szkła (bezbarwnego/kolorowego), makulatury i plastiku. Charakterystyka zestawów : > kształt pojemnika - IGLOO, dzwon, > pojemność całkowita - 2,5 m3, > konstrukcja czaszy pojemnika - jednolita, kołowo - symetryczna skorupa bez łączeń. Dla pojemnika na szkło z wewnętrzną przegrodą dzielącą pojemnik na dwie komory, > konstrukcja dna pojemnika - dwie klapy z gumowymi stopkami o zawiasach rozstawionych tak by klapy otwierały się jak szczęki koparki. Dla pojemnika dwukomorowego sterowanie klapami musi umożliwić opróżnianie każdej komory osobno, > materiał- czasza pojemnika- laminat poliestrowo- szklany pokryty warstwą kolorowego żelkotu, > klapy pojemnika - laminat poliestrowo - szklany. > okucia - stalowe, zabezpieczone przez ocynkowanie, > dla pojemników jednokomorowych cięgno sterujące klapami skonstruowane z kółka z rurą prostokątną i pręta. Wszystkie pojemniki muszą mieć blokadę otwierania klap. > dla pojemników dwukomorowych ścięgna sterujące klapami skonstruowane z kółka, z rurą prostokątną i cięgna liniowego. > śruby łączące ruchome elementy zawieszenia pojemnika z nakrętkami samohamowymi. > otwory wrzutowe - pojemnik na szkło okrągłe, zakryte guma o średnicy min. 16 cm, > pojemnik na plastik - otwór okrągły, zakryty gumą średnicy min. 25 cm, > pojemnik na makulaturę- otwór prostokątny, zakryty guma 10 x min. 38 cm, > kolor pojemnika - szkło bezbarwne - biały RAL 7035, kolorowe - zielony RAL 6018, plastik - żółty RAL 1018, makulatura -niebieski RAL 5012, > opróżnianie komór pojemnika - przez otwarcie klap dennych, > oznakowanie - opis gromadzonego materiału, logo właściciela, > numer fabryczny trwale umieszczone poprzez wtopienie w jego powierzchnię, > liczba- 3 zestawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium- nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy - prawo zam. publ., spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności: > Posiadają Certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną lub deklarację zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, > Dostarczą pojemniki na teren Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. ul. Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły -Spełnia bądź nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą. Wykonawca udzieli rocznej gwarancji na dostarczone pojemniki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną lub deklaracja zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. 4.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy - prawo zamówień publicznych. 5.Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych. 6.Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty. 7.Oświadczenie o związaniu ofertą - na formularzu oferty. 8.Oświadczenie o tajności części oferty - na formularzu oferty (w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji). 9.Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo- w przypadku konsorcjum). 10.Parafowany projekt umowy. I.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 2, j. w. /KRS lub wpis do ewidencji działalności gosp., / - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa w pkt. I lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. I lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać datom dokumentów wymienionych w pkt I jw

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach