Związek Komunalny "Komunikacja Międzygminna" w Chrzanowie ogłasza przetarg
- Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Oświęcimska 9
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 6276138 , fax. 032 6276138
- Data zamieszczenia: 2009-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Komunalny "Komunikacja Międzygminna" w Chrzanowie
ul. Oświęcimska 9 9
32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
tel. 032 6276138, fax. 032 6276138
REGON: 27155518500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkkm.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: związek komunalny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa 28 sztuk wiat przystankowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 28 wiat przystankowych 1)Wiaty muszą spełniać poniższe wymagania: 1.Być odporna na działania niszczące (wandalizm). 2.Być konstrukcji stalowej, ogniowo ocynkowanej, pomalowanej proszkowo na kolor niebieski. 3.Być zbudowana z modułów (ilość modułów każdej wiaty wyszczególniona w Zał. 5A, 5B, 5C do SIWZ ). Szerokość modułu 1360 mm (+ - ) 200 mm. 4.Posiadać jedynie zadaszenie z przyciemnionego poliwęglanu komorowego, bez bocznych i tylnych ekranów ( szklanych, blaszanych itp). 5.Posiadać ławkę drewnianą na całej długości, mocowaną do wiaty. 6.Posiadać tablice o wym. 1000 mm x 200 mm, w kolorze żółtym, zamontowane na słupkach skrajnych (bocznych) wiaty, w ilości, dla każdej wiaty, podanej w Zał. 5A, 5B, 5C. 7.Posiadać zamontowany na wiacie znak D-15. 8.Posiadać kosz na odpady. 9.Posiadać fundament płytowy, tj. płytę żelbetową prefabrykowaną, o wielkości stosownej do danego typu wiaty: tak/nie ( informacja podana w Zał. 5A, 5B, 5C ). 2) Ponadto wykonawca zobowiązuje się do: 1. Demontażu starych wiat przystankowych celem przygotowania terenu pod zabudowę nowych wiat. 2. Złomowania zdemontowanych wiat z terenu Gmin: Chrzanów i Trzebinia. 3. Dostarczenia złomowanych wiat przystankowych z terenu Gminy Libiąż do punktu złomu przy ul. Sikorskiego w Libiążu. Złom ten odbierze Urząd Miasta i Gminy w Libiążu. 4. Dostarczenia ekranów szklanych, pozostałych po demontażu starych wiat, do Zleceniodawcy przy ul. Zielonej w Chrzanowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442123215
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesiena wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - spełniają następujące warunki dodatkowe: a) wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda. Za prace podobne zamawiający uzna dostawy wiat przystankowych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego urzędu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną 5)Wykaz wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) dostaw (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie ( tj. faktury i referencje). W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkkm.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i rozmieszczenie wiat autobusowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa i rozmieszczenie wiat autobusowych
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa i rozmieszczenie wiat autobusowych
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa i rozmieszczenie wiat autobusowych
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa i rozmieszczenie wiat autobusowych
Dodano: 2015-06-22 - Dostawa i rozmieszczenie wiat autobusowych
Dodano: 2015-04-22 - Dostawa i rozmieszczenie wiaty autobusowej
Dodano: 2015-01-30 - Dostawa i rozmieszczenie trzech wiat autobusowych
Dodano: 2014-09-08 - Dostawa i rozmieszczenie wiaty autobusowej
Dodano: 2014-07-04 - Dostawa i rozmieszczenie wiaty autobusowej
Dodano: 2014-02-04