Przetargi.pl
Zakup i dostawa 19 sztuk notebooków dla Ministerstwa Środowiska

Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 57-92-523 , fax. 0-22 57-92-524
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Wawelska 52/54 52/54
    00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 57-92-523, fax. 0-22 57-92-524
    REGON: 00106485800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mos.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa 19 sztuk notebooków dla Ministerstwa Środowiska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 19 sztuk notebooków wraz z oprogramowaniem, których szczegółowy opis oraz minimalne parametry techniczne wskazane zostały na stronie określonej w pkt IV.3.7) ogłoszenia. Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów sprzętu komputerowego, na sprzęt o parametrach nie gorszych niż wskazany w punkcie IV.3.7), pod warunkiem, że będzie spełniał wymogi zawarte w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15.01.2008 r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych - Energy Star. Dostawa ww. sprzętu obejmować będzie: 1. dostawę sprzętu do siedziby Zamawiającego, 2. na ww. sprzęt Wykonawca zobowiązany jest udzielić min 24 miesięcznej gwarancji. Usunięcie wszelkich usterek w okresie gwarancyjnym nastąpi w przeciągu 14 dni roboczych od daty pisemnego powiadomienia Wykonawcy. Naprawy gwarancyjne wykonywane będą wyłącznie w autoryzowanych punktach serwisowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1500 PLN. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). Wpłaty w pieniądzu należy dokonać na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska S.A. II Oddział Warszawa - nr: 77 1540 1157 2001 6600 1036 0005, z podaniem tytułu wadium: Zakup i dostawa 19 sztuk notebooków dla Ministerstwa Środowiska i dokładnej nazwy wykonawcy oraz numeru rachunku bankowego wykonawcy, na który zostanie zwrócone wadium. Przez wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się zaksięgowanie na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale, w kasie Ministerstwa Środowiska, pokój nr 219, w godz. 12:00 do 14:00 (od poniedziałku do piątku oprócz 28 dnia każdego miesiąca). Wadium powinno być wniesione do zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00, dwa dni przed terminem licytacji tj. 24/06/2009 r. do godz. 14:00 Zamawiający dokona zwrotu wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wniesienia, d) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony lub którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł należytego zabezpieczenia umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: : Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 P.z.p. tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. Wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością (tj. nie mniejszą niż 50 000 zł brutto każda), dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena czy wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dokonana zostanie przez zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zgodne z Załącznikiem nr 2 dostępnym na stronie www.mos.gov.pl) 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (wartość każdej dostawy nie może być mniejsza niż 50 000 zł brutto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (zgodnie z Załącznikiem nr 3 dostępnym na stronie www.mos.gov.pl). Wymagane dokumenty i oświadczenia należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej stronie i podpisanej przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wraz z pieczęcią imienną. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do dokumentów należy załączyć skuteczne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach