Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-024 Katowice, ul. Powstańców
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 6093140 , fax. 32 6093154
- Data zamieszczenia: 2019-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
ul. Powstańców 52
40-024 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 6093140, fax. 32 6093154
REGON: 27015111000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wpr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa 18 punktów dostępowych Wi-Fi (Access point), 76 sztuk odbiorników GPS oraz 3 sztuk mikrokomputerów wraz z czujnikami dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa 18 punktów dostępowych Wi-Fi (Access point), 76 sztuk odbiorników GPS oraz 3 sztuk mikrokomputerów wraz z czujnikami dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 5 i 6 dla Zadania nr 1 oraz w załączniku nr 7 dla Zadania nr 2 do SIWZ (Specyfikacja techniczna). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32413100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: - Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); - Formularz cenowy - załącznik nr 1a do SIWZ (wskazana data podpisania); - Specyfikacja techniczna – opis przedmiotu zamówienia – Zadanie nr 1 - Załącznik nr 5 i 6 do SIWZ oraz Zadanie nr 2 – Załącznik nr 7 (wskazana data podpisania). - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wymaga się złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionym do udzielenia pełnomocnictwa. W przypadku kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza wymaga się jej złożenia w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 niniejszej SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty o których mowa: w pkt. 9.1.1, 9.2.1 należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; Dokument ten ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. w pkt. 9.3 SIWZ Wykonawcy składają łącznie; Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu sieciowego, oprogramowania oraz licencji
Dodano: 2023-07-24 - „Doposażenie serwerowni w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-06-23 - Dostawa ruterów bezprzewodowych (3 szt.) dla Instytutu Inteligentnych Systemów Informatycznych Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2019-05-10 - Zakup i dostawa 18 sztuk punktów dostępowych Wi-Fi (Access point) oraz dostawa 76 sztuk odbiorników GPS dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Dodano: 2019-03-01 - Zakup systemu bezpieczeństwa brzegu sieci w postaci 12 fabrycznie nowych, nieużywanych i wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2018 r. urządzeń Firewall UTM wraz z usługą aktualizacji funkcji bezpieczeństwa przez okres 36 miesięcy, z uwzględnieniem prawa opcji.
Dodano: 2018-10-08 - Dostawa firewalla dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie wraz z wymianą firewalla, konfiguracją oraz szkoleniem pracowników.
Dodano: 2018-05-11