Gmina Sicienko ogłasza przetarg
- Adres: 86014 Sicienko, ul. Mrotecka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755 , fax. 525 870 407
- Data zamieszczenia: 2018-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sicienko
ul. Mrotecka 9
86014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, fax. 525 870 407
REGON: 54702300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa 1800 ton kamienia naturalnego GRANIT - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1800 ton kamienia naturalnego GRANIT - mieszanka o granulacji 0-31,5 mm, niezbędnego do remontu dróg gminnych, zwanego dalej kruszywem. Z uwagi na powyższe kruszywo nie może zawierać elementów metalowych (druty, gwoździe itp.), szkła oraz innych domieszek mogących uszkodzić opony poruszających się po drogach pojazdów. Kamień należy dostarczyć bezpośrednio na plac Zakładu Komunalnego w Sicienku ul. Lipowa 1. Wspólny Słownik Zamówień Kod CPV- 14.21.22.0-2 – kruszywo 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności, związane z realizacją Zamówienia, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób związanych z wykonaniem dostawy, czyli tzw. pracowników fizycznych np. kierowców samochodów, osób koordynujących całą dostawą itp. 5. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy, o których mowa w ust. 5 będą na czas wykonywania przez nich prac, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) 6. W terminie 3 dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek kompetencji lub uprawnień Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 bez dodatkowego wezwania każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego kamiennego z przeznaczaniem na remont dróg gminnych
Dodano: 2024-04-20 - Zakup i dostawa kruszywa na drogi gminne w Gminie Obrowo
Dodano: 2024-03-13 - DOSTAWA I TRANSPORT WRAZ Z ROZŁADUNKIEM KRUSZYWA WAPIENNEGO W GMINIE PIOTRKÓW KUJAWSKI
Dodano: 2024-02-20 - Dostawa kruszywa mineralnego (wyklucza się gruz budowlany oraz kruszywo wapienne) o uziarnieniu ciągłym, optymalny do naprawy dróg wraz z dowozem, o frakcji od 0 do 31,5 mm w ilości łącznie 2500 ton.
Dodano: 2023-11-14 - „Dostawa wraz z transportem i rozgarnięciem kruszywa na drogach leśnych Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń.”
Dodano: 2023-10-23 - ,,Zakup kruszywa do budowy i remontów dróg w Nadleśnictwie Skrwilno”
Dodano: 2023-06-13 - Dostawa i rozładunek mieszanki kruszywa naturalnego kamiennego łamanego do remontów dróg gminnych Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie
Dodano: 2023-05-24 - DOSTAWA KRUSZYWA W 2023 ROKU
Dodano: 2023-05-23 - DOSTAWA KRUSZYWA W 2023 ROKU
Dodano: 2023-04-04 - Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych przeznaczonych do remontów dróg gminnych
Dodano: 2023-02-22