Przetargi.pl
Zakup i dostarczenie zestawów komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg

  • Adres: 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości 190
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 022 5926663
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
    Al. Niepodległości 190 190
    00-608 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5926420, 5926590, fax. 022 5926663
    REGON: 01251326200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostarczenie zestawów komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I - zakup i dostawa 65 szt. zestawów komputerowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia - Rozdział III SIWZ. Przedmiot zamówienia został określony wg kodów zawartych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2 - stacje robocze. Część II - zakup i dostawa 53 szt. urządzeń wielofunkcyjnych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia - Rozdział III SIWZ. Przedmiot zamówienia został określony wg kodów zawartych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1 - urządzenia komputerowe. 2. Wymagania dodatkowe przedmiotu zamówienia dla Części I: 2.1. oferowane urządzenia, tj. poszczególne elementy zestawu komputerowego (stacja robocza, monitor, klawiatura i mysz) muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 1 kwietnia 2009 r.; 2.2. oferowane urządzenia muszą być wyprodukowane przez producenta posiadającego certyfikat jakości ISO 9001 lub równoważny; 2.3. oferowane urządzenia muszą być wyprodukowane przez producenta posiadającego certyfikat ISO 14001 lub równoważny; 2.4. oferowane urządzenia muszą posiadać certyfikaty zgodności z normami CE, oddzielnie dla każdego elementu wchodzącego w skład zestawu, tzn. stacji roboczej, monitora, klawiatury, myszy; 2.5. oferowane urządzenia muszą być jednorodne, tzn. wszystkie egzemplarze odpowiednio: stacji roboczych, monitorów, klawiatur czy myszy muszą być tego samego typu (ten sam model) tego samego producenta; 2.6. każde oferowane urządzenie musi być ocechowane fabrycznie w sposób trwały logiem producenta na tabliczce znamionowej urządzenia; 2.7. każde oferowane urządzenie musi być wyposażone w dokumentację użytkową, napisaną w języku polskim lub przetłumaczoną na język polski; 2.8. dostarczone urządzenia muszą posiadać gwarancje nie krótsze niż 36 miesięcy, liczone dla wszystkich urządzeń jednakowo, od daty podpisania protokołu odbioru ostatniej dostawy; szczegóły warunków gwarancji zamieszczono w Rozdziale III SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; 2.9. oferowane urządzenia muszą mieć, zapewnione przez Wykonawcę, świadczenie usług serwisu gwarancyjnego przez podmiot posiadający certyfikat jakości minimum ISO 9001 lub równoważny; 2.10. oferowany sprzęt musi posiadać Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę z oferowanym systemem operacyjnym - wymagane wydruki ze strony internetowej http://winqual.microsoft.com/hcl, podpisane przez Wykonawcę. 3. Wymagania dodatkowe przedmiotu zamówienia dla Części II: 3.1. oferowane urządzenia, tj. urządzenia wielofunkcyjne muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 1 kwietnia 2009 r.; 3.2. oferowane urządzenia muszą być wyprodukowane przez producenta posiadającego certyfikat jakości ISO 9001 lub równoważny; 3.3. oferowane urządzenia muszą być wyprodukowane przez producenta posiadającego certyfikat ISO 14001 lub równoważny; 3.4. oferowane urządzenia muszą posiadać certyfikaty zgodności z normami CE; 3.5. oferowane urządzenia muszą być jednorodne, tzn. wszystkie egzemplarze muszą być tego samego typu (ten sam model) tego samego producenta; 3.6. każde oferowane urządzenie musi być ocechowane fabrycznie w sposób trwały logiem producenta na tabliczce znamionowej urządzenia; 3.7. każde oferowane urządzenie musi być wyposażone w dokumentację użytkową, napisaną w języku polskim lub przetłumaczoną na język polski; 3.8. dostarczone urządzenia muszą posiadać gwarancje nie krótsze niż 24 miesięcy, liczone dla wszystkich urządzeń jednakowo, od daty podpisania protokołu odbioru ostatniej dostawy; szczegóły warunków gwarancji zamieszczono w Rozdziale III SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; 3.9. oferowane urządzenia muszą mieć, zapewnione przez Wykonawcę, świadczenie usług serwisu gwarancyjnego przez podmiot posiadający certyfikat jakości minimum ISO 9001 lub równoważny; 3.10. do oferowanego urządzenia Wykonawca musi dołączyć dodatkowo nowy, pełny, standardowy toner(y), dedykowany przedmiotowej drukarce przez producenta drukarki. Załączony do drukarki toner(y) musi zapewnić druk 6.000 stron przy zapełnieniu 5 %. 4. Wykonawca musi posiadać status autoryzowanego partnera handlowego producenta sprzętu - na potwierdzenie złoży dokument, o którym mowa w pkt V ppkt 13 rozdziału I SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział III SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp tj.: 1. posiadają uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Pzp (warunki te potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ Rozdział I pkt V ppkt 1, 2 i 3 lub 4, 5) 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. a) dla części I - dostawy zestawów komputerowych wraz z serwisem gwarancyjnym, o wartości minimum 200.000,00 zł z podatkiem VAT każda, b) dla części II - dostawy urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem gwarancyjnym, o wartości minimum 70.000,00 zł z podatkiem VAT każda, (warunki te potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ Rozdział I pkt V ppkt 6), - dysponują minimum 5 umiejscowionymi w różnych województwach Polski (w tym co najmniej jedna w Warszawie) jednostkami, świadczącymi usługi serwisowe gwarancyjne, (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ Rozdział I pkt V ppkt 7), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ Rozdział I pkt V ppkt 1). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w pkt V.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy - Pzp zgodnie załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 5. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 4 stosuje się odpowiednio, 6. wykaz wykonanych przez Wykonawcę dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli jest on krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorów wraz z dokumentami wystawionymi przez podmioty na rzecz których przedmiotowe dostawy zostały zrealizowane potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, 7. wykaz jednostek organizacyjnych, którymi dysponuje Wykonawca, świadczących usługi serwisowe gwarancyjne w pełnym zakresie oferowanych dostaw, 8. w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 9. wypełniony formularz oferty według wzoru określonego w SIWZ, Rozdział II - Formularz Oferty, 10. oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, 11. oświadczenie Wykonawcy wskazujące, że część zamówienia związana z transportem przedmiotu zamówienia powierzona zostanie podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy - Pzp (SIWZ, Rozdział II, pkt 10 - formularz oferty - składane tylko w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). 12. dokument wystawiony przez producenta sprzętu, potwierdzający że Wykonawca jest jego autoryzowanym partnerem handlowym, 13. oświadczenie producenta, że sprzęt będący przedmiotem dostawy został wyprodukowany nie wcześniej niż 1 kwietnia 2009 r., 14. kopie posiadania Certyfikatu ISO 9001 (lub certyfikatu równoważnego) przez producenta oferowanego sprzętu, 15. kopia Certyfikatu zgodności z normami CE dla oferowanego sprzętu (osobno dla każdego elementu wchodzącego w skład zestawu - stacji roboczej, monitora, klawiatury, myszy) oraz urządzenia wielofunkcyjnego, 16. kopie Certyfikatu ISO 14001 (lub równoważnego) dla producenta oferowanego sprzętu, 17. kopia certyfikatu jakości dla wystawionego dla podmiotu świadczącego usługi serwisu, 18. oświadczenie Wykonawcy o jednorodności dostarczonego sprzętu, 19. oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt na zadeklarowany okres i na warunkach określonych w Rozdziale III SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, 20. specyfikację techniczną zawierającą szczegółowy opis oferowanego sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, 21. wzór karty gwarancyjnej dla sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, 22. dla Części I: wydruki ze strony firmy Microsoft, potwierdzające poprawną współpracę oferowanego zestawu komputerowego z oferowanym systemem operacyjnym - wymagane wydruki ze strony internetowej http://winqual.microsoft.com/hcl, podpisane przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach