Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
- Data zamieszczenia: 2018-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
11 Listopada 37/59
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 483453103, fax. 483452002
REGON: 670897379 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostarczenie środków czystości, higieny osobistej, dezynfekcyjnych oraz materiałów do utrzymania czystości i porządku dla KWP zs. w Radomiu i jednostek garnizonu mazowieckiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości, higieny osobistej, dezynfekcyjnych oraz materiałów do utrzymania czystości i porządku dla KWP zs. w Radomiu i jednostek garnizonu mazowieckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ ( wykaz cennik asortymentowo ilościowy) oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 3.1 Ilekroć w niniejszej treści SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródła lub szczególnego procesu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, to proponowane przez niego produkty nie mogą być gorszej jakości i muszą posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność jak wymienione w wykazie cenniku asortymentowo ilościowym – Załącznik nr 1 do SIWZ oaz Załącznik nr 9 do SIWZ – wzorze Umowy. 3.2 Zamawiający wymaga, aby termin realizacji dostaw nie był dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia. 3.3 Umowa będzie realizowana wartościowo, a nie ilościowo. Ilość poszczególnych przedmiotów zamówienia wskazana w wykazie – cenniku asortymentowo ilościowym została określona szacunkowo na podstawie faktycznego zużycia w roku ubiegłym. 3.4 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia z terminem ważności nie krótszym niż 12 m-cy, licząc od daty ich dostawy do miejsca, o którym mowa w § 2 ust 3 wzoru umowy. 3.5 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z dostawą karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dokładne instrukcje sporządzania roztworu roboczego dla przedmiotu zamówienia będącego preparatem biobójczym opisanego w załączniku do SIWZ. 3.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia towaru, jeżeli jego jakość będzie budziła zastrzeżenia oraz jeżeli nie będzie on zgodny z warunkami SIWZ i opisem zamieszczonym w załączniku do SIWZ, a także jeżeli wykonawca nie dostarczy wraz z towarem dokumentów wymienionych we wzorze umowy. 3.7 Dostawy towaru następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt (wraz z rozładunkiem), w miejsce uwzględnione w załączniku nr 2 do wzoru Umowy i wskazane w zamówieniu otrzymanym od Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ – należy złożyć w oryginale) 2. wraz z Załącznikiem nr 1A i 1B do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiącym integralną część Formularza Ofertowego - należy złożyć w formie oryginału. 3.W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ) - oświadczenie należy złożyć w formie oryginału lub kopii. Zgodnie z wyborem Zamawiającego, nie została dopuszczona możliwość składania dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wobec czego: I. dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu, w sprawie rodzajów dokumentów składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; II. poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu, w sprawie rodzajów dokumentów sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/CZD/090/24 Dostawa artykułów czystościowych – 10 pakietów
Dodano: 2024-07-02 - Dostawy środków czystości.
Dodano: 2024-06-20 - Dostawy środków czystości.
Dodano: 2024-05-10 - Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości i higieny
Dodano: 2024-04-10 - Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie
Dodano: 2024-04-09 - Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie (z podziałem na części)
Dodano: 2024-04-02 - Dostawy środków czystości, artykułów higienicznych i do utrzymania czystości do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
Dodano: 2024-03-27 - SVA/BZ/4620-2/2024: Dostawa środków czystości dla AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-26 - Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie (z podziałem na części)
Dodano: 2024-02-02 - „Zakup i dostawa środków czystości do gminnych placówek oświatowych w 2024 r.”
Dodano: 2024-02-02